2012. november 1., csütörtök

Trick or treat?

A tegnapi nap igen csúnya idő volt. Igazi Halloween-i hangulatú :( A tökvásárlás is elmaradt, mert senkinek nem volt kedve kidugni az orrát ebben a cudar időben. Szinte vizszintesen esett az eső a szél miatt.  Debi is még elég ramatyul volt. Szegény Michelle-t sajnáltam igazán, mert ő ugye eljött egy hétre és még csak egyszer volt lent a városban Debivel. Inkább currys sógyúrmából készítettek a lányok kis tököcskéket.


Mivel már hetek óta meg lett beszélve Tamarával, hogy Aisa vele megy cukorkát gyűjteni, erős dilemmában voltam, hogy miben menjen mert a kisszoknya, ujjatlan felső szárnyakkal nem igazán a legmegfelelőbb öltözet ebben az időben. Elkezdődött már délelőtt az alkudozás Aisával, de győzött a farmer, pulcsi és arra a kisszoknya és a széldzseki :), szemben a "inkább nem mész sehová ebben az időben"-nel :D Tuti jól kifestettük Aisát, aztán nekiindultunk a már szerencsére szélcsendes szemerkélő esőben Tamaráékhoz.




Tamara nagyon ijesztően volt kifestve és még egy szuper drakula fogsort is elviselt bátran a szájában egész cukorgyűjtés alatt. Megbeszéltük, hogy én azért kísérgetem őket, ha nem baj. Először nem sok szerencsével jártak, sötét ablakok zárt ajtók, de aztán megjött a szerencséjük és a "trick or treat?" valamint a happy halloween! már Aisának is jó hangosan ment a negyedik háznál.









Az emberek ahol ajtót nyitottak nagyon kedvesek voltak, volt olyan ház ahol kopogtak az ablakon, hogy oda menjenek! Ahol nem volt cukorka, ott egy font ütötte a markukat. Vicces dekorációk, ijesztő tökök és igazi halloween-i hangulat volt az utcán, pedig ez nem is a belváros. Aisa első cukorkagyűjtése jól sikerült, nekem szétfagyott a kezem de örültem, hogy boldogan mutogatta a tesóinak a zsákmányt. Persze lefekvés előtt két-három nyalóka, csoki apának :) és cukor volt a vacsora... :P Na jó, csak egyszer van Halloween nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése