2012. november 8., csütörtök

After the Rainbow...

Csak, hogy ne mindig a jó dolgokról írjak és azt higgyétek, hogy itt minden happy és kolbászból van a kerítés, most elmondom, hogy sajnos úgy néz ki, hogy elbocsátottak a hotelből. Ez most nem tudom, hogy szerencse-e vagy szerencsétlenség. Lehet, hogy túl sokat gondoltam arra, hogy egy jobb szállodában szeretnék dolgozni, és bevonzottam a bajt, mindenesetre így van és ezen nem tudok változtatni. Most savanyú a szőlő alapon megjegyezhetném, hogy úgy sem szerettem a lengyel kisfőnököt Eva-t és a társaságát (tisztelet a kivételnek), de ez tényleg csak fujjogás. Tracey tegnap smst-t küldött, hogy legyek szives pénteken meglátogatni őt. Na rögtön leesett,hogy gond van, mert csak úgy nem mond ilyet az ember főnöke. Írtam neki, hogy munka vagy más miatt? Remélem nem rossz hír? Erre azt válaszolta, hogy attól tart, hogy sajnos rossz hír. Még megkérdeztem, hogy a munkámmal van-e valami gondja? (bár arra nem találhattak kifogást még nagyítóval sem mert mindig mindent pontosan és szépen elvégeztem) Persze ő is írta, hogy dehogyis, hiszen egy jó dolgozó vagyok, és csak menjek be pénteken. Na ennyit tudok most, de már nézem az álláshirdetéseket. Gondolkoztam, hogy elkeseredjek-e de minek? Lesz egy jó referenciám.Tracey-t bárki felhívhatja, hogy leinformáljon és ő csak jókat fog mondani rólam, akkor meg mi a gond? Úgy is az volt a bajom, hogy egy héten csak két napot dolgoztam mert most nincs forgalom. Egy-két helyre elküldtem a CV-met kiegészítve a Rainbow szállodában végzett munkámra (jó igaz, hogy csak másfél hónap, de nem az én hibámból jövök el) pl. a kedvenc sétálóutcám mellett lévő szálloda is hirdetett (oda személyesen kell mennem)és a Rainbow-tól nem messze is van egy Guesthouse, ahová szobalányt keresnek, oda már el is küldtem a CV-met email-ben. Tehát nem vagyok elkeseredve, mert ez valószínűleg azért van, hogy továbblépjek és fejlődjek. De persze holnap megyek reggel és kiderül minden (gondolom nagy meglepetés nem fog érni). 

2 megjegyzés:

  1. Eredetileg az előző bejegyzésedre akartam válaszolni, hogy Zsuzsi itt volt nálam pár napot és együtt néztük a képeket, amiket feltettél, és hogy mennyire nagyon szép az a környék, de aztán feltetted ezt. Én is csak azt tudom mondani, hogy nézd a dolog pozitiv oldalát! Igaz, hogy nem jó a bizonytalanság, de nekem úgy tűnik, hogy ha más nincs, ideiglenes meló mindig akad. Nem olyan veszteség elveszteni a munkahelyed, mint itthon. Itt benne van a pakliban, hogy akkor utána esetleg hónapokig nem találsz új munkát, de nekem úgy tűnik, hogy ott azért találni fogsz magadnak. És a jó oldala a dolognak, hogy találhatsz szebbet, jobbat, többet fizetőt esetleg, mint ez. Kipróbálhatsz új dolgokat, lehet, hogy a harmadik-negyedik próbálkozásra belefutsz valami olyan melóba, amibe beleszeretsz. :) Szóval kitartás. De azért majd kíváncsi leszek, hogy konkrétan mi is történt. :)

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönöm a biztató szavakat, én is úgy érzem, hogy nem dőlt össze a világ. Majd holnap megírom, hogy fizetésemelést kaptam-e vagy előléptettek :D vagy csak szimplán kirugtak.. :P

    VálaszTörlés