2016. június 8., szerda

Miért nem írok mostanában blogbejegyzést?

Olyan furi, mert nekem mindíg volt és van egy olyan kényszerem, hogy írni, írni akarok, vagy képeket készíteni vagy zenét vagy mindegy és közölni a világgal, de nagyon nehezen viselem a kritikát. Erről nem tehetek, de ha tíz elismerést kapok és egy negatív visszajelzést akkor legszivesebben törölnék mindent és begubóznék a csigaházamba.
Most nem ez történt. Írom ezt a blogot lassan hét éve és néha kaptam egy-egy visszajelzést, megjegyzést, de inkább már akkor amikor kijöttünk ide Angliába és sürübben kezdtem írni, másoknak talán hasznos infókkal szolgálva. De mégis, amikor úgy érzem a kutya nem nézi a blogom akkor elmegy a kedvem az egésztől. A régi stílusom megkopott, unalmas listába szedett információkat közlök a világgal, hol voltunk mit csináltunk, melyik gyerek kapott oklevelet a suliban. De olyan ez mintha kiállnék egy sziklára és kikiabálnám az alattam tátongó mélységnek,  hogy mi történt velem. De visszhang nem lenne...
Szóval most is ez van, már néhány hónapja nem írok, mert nem érzem hogy érdekelne valakit. Nem iratkoznak fel az olvasóim, néha csak a hozzászólásokból szerzek tudomást, hogy valaki már évek óta követi a bejegyzéseim.
Nickinek elnézést érte, hogy a megjegyzését március óta csak most vettem észre, amikor néhány unalmas percemben belepillantottam a blogger irányítópultban lévő statisztikára és akkor láttam. Lehet, hogy azóta már meg is tette a lépést amit szeretett volna, de lehet hogy jó lett volna néhány hasznos infó.
Szóval ez van, majd igyekszem odafigyelni, és talán folytatom a blogot is ha úgy érzem érdemes.

10 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én is egy vagyok azok közül, akik már jó ideje olvassák, amit írni szoktál és mindig hiányolom is, amikor sokáig nincs új poszt. Valóban nem vagyok feliratkozva, és nem szoktam megjegyzést sem írni neked. Sajnálom.
    Én most kezdtem blogot írni áprilisban, és most látom, hogy milyen rossz az, amikor nincs visszajelzés.
    Én a facebookon hirdetem meg mindig, ha új poszt született, és ott szoktak reagálni akik olvassák. De ettől még nekem is jól esne, ha a bloghoz születnének megjegyzések.
    Szóval értelek, megértelek.
    Annyit ígérhetek, hogy ha írsz, én hozzá fogok szólni! Már csak azért is, mert nekem is van íráskényszerem.

    Szép napot neked!
    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! E igazan jol esik 🙂 ha ideirod a blogod cimet, akkor en is elolvasom es fel is iratkozok 😀 Sot fel teszem az oldalamra

      Törlés
    2. Jaj hat mar meg is talaltam, a google mindent tud

      Törlés
    3. Köszönöm szépen. Remélem neked is tetszeni fog, még akkor is ha nem angliai kalandok.
      Viszont butus vagyok, és nem találtam meg, hol lehet a te blogodra feliratkozni. :(

      Gabi

      Törlés
    4. De hat ott vagy az olvasok kozott, latlak 😉

      Törlés
    5. Hm - valóban olvaslak. A blogomon is ott vagy első perctől. Lehet azért. na, akkor a lényeg, hogy írjál, írjál, mert szeretjük olvasni.

      Én is posztoltam ma egyet. :)

      Törlés
  2. Én is a csendes olvasók között vagyok, de tudván hogy jólesne neked a visszacsatolás akkor bátran írok kommentet :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is olvaslak, szinte mindennap kattintok megnézni, van-e új bejegyzés, mondjuk, én látlak benneteket fészbukon is :)

    VálaszTörlés
  4. Drága Barátosném! Én is olvasom rendszeresen. Örülök, hogy legalább így tudom követni, hogy mi történik veled, veletek! :) Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nem is gondoltam volna hogy még emlékszel rá 😘

      Törlés