2012. november 8., csütörtök

Professional beauty therapy

Ma a South Devon College beauty therapy szalonjában kaptam az én okos és szép nagylányomtól egy profi szemöldök festést és kiszedést szempillafestést és igazán tuti nappali sminket! A szalon nagyon modern és mindennel fel van szerelve amire csak a tanulóknak szüksége van. Néha klienseket kell bevinni, hogy bemutassák, mit tanultak és ezt hogy alkalmazzák. Debi nagyon ügyes volt és mint egy igazi kozmetikus mindent tökéletesen csinált. A tanár végül megnézte az eredményt és jónak találta, én meg csak ott pislogtam szerényen :)) A lányom azt mondta, hogy messziről tök szép lettem :D ami az ő részéről tényleg dicséretnek számít, mert kíméletlenül megmondja, hogy ha valami nem stimmel rajtam. (mondjuk napjában kétszer :)) És amikor azt mondom: "Ó de ráncos a szemem" akkor nem hazudozik mint más, hogy "Á dehogy, olyan fiatal vagy és a bőröd mint a babapopsi", hanem csak annyit mond " Igen anya, tényleg ráncos! És mintha olyan foltos lenne az arcod..." De az őszinteségét szeretem benne a legjobban, bárhogy is szeretném, hogy hazudjon... :)
Visszatérve a mai napra, nagyon klassz volt, mert utána ettünk az iskola éttermében pizzát és krumplit és még beszélgettünk, aztán indultam csak haza. Máskor is bemegyek ha szükség lesz rá. Képet sajnos nem tudok prezentálni, mert nem engedte, hogy fényképezzek a suliban :( és egy kukával sem találkoztam akit megkérhettem volna hogy kapjon le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése