2012. november 9., péntek

Péntek

Szóval ma bementem a Rainbow Hotelbe, hogy elbocsássanak. Tracey nem volt a helyén így várhattam rá jó öt percet, közben a lengyel kisfőnök Eva kedvesen köszönt (na már gyanús nem?) aztán megérkezett Tracey és sűrű "sorry, sorry Krisztina, sorry" kézfogás, sajnálom blablabla, után elmentem. A papírjaimat postán elküldik. Mivel én még csak másfél hónapja voltam ott és a szálloda elég üres és nincs pénz fizetni a dolgozókat, ezért én fájtam nekik a legkevésbé, nem beszélve arról, hogy Eva nem engedte volna a saját sleppjét kirakni. Elküldtem pár helyre a CV-met, és persze a jövő héten érdeklődöm itt-ott.A Wise Employment sajnos csak akkor tud munkát adni, ha van autóm. Az meg nincs. Azt is mondhatnám, hogy túl vagyok az első angol kirúgásomon :) akkor már kezdek beilleszkedni :D 

2 megjegyzés:

  1. Hát végül is sejthető volt, hogy ez fog történni, de azért remélem, nem törsz le teljesen. Most jöhetnek az olyan tipikus klisék, hogy minden kezdet nehéz, meg az eső után mindig kisüt a nap, meg hasonló bugyutaságok... :) Remélem, gyorsan találsz majd magadnak új munkát.

    VálaszTörlés
  2. Az én filozófiám (amit az összes kedvenc filmemben elsütnek):"Ha egy ajtó becsukódik, egy ablak kinyílik!" :)

    VálaszTörlés