2012. szeptember 13., csütörtök

Az első interjú előtt...

Ma felhívott reggel egy hölgy, miközben a mosodában ülve Szulának  táskát horgoltam :P. Annyit értettem belőle, hogy valami munkát ajánl, és biztos nem a munkaközvetítő. Annyit tudtam neki mondani, hogy elnézést, de nem tudok nagyon jól angolul és elküldené-e sms-ben a részleteket. Persze nem ilyen szabatosan, biztos elég béna voltam :) de azért megértette. Szulával hazacuccoltuk a mosott ruhát, pihentünk 10 percet, közben jött a postás. Kaptam egy nokedliszaggatót! :) Tibi anyukája küldte és nagyon örültem neki! Levelet kaptam még egy kedves ismerősömtől, akinél vasaltam az előző otthonunkban. Levél  jött a Torquay Akademy-től is, hogy Szulát kedden várják délelőtt, amikor is egy tesztet kell kitöltenie, hogy felmérjék a szintjét :) és hogy mennyi segítség kell majd neki a későbbiekben. Szula bepánikolt, de később lehiggadt. Megnyugtattam, hogy játszva megcsinálja a matek és angol szintfelmérőt, mert biztosan kb. 6. osztálynak megfelelő szinvonalú lesz. 
Elmentünk megnézni a bolhapiacot a városházán. Jaj, mennyi mindent össze tudtam v olna vásárolni ott! Pici kütyük, porcelán szobrok, képeslapok, régi ékszerek, emlékek. Imádom ezeket. Bár megfogadtam, hogy porcelán kütyüket csak akkor fogok venni, ha lesz egy kandallónk, aminek a tetején tarthatom. Most jelenleg az egyetlen hely ahová ilyeneket tehetnék az az ablakpárkány. És az nem a legbiztonságosabb hely az ilyen dolgok számára. Azért vettünk 20Pennyért egy régi képeslapot az Oddicombe beach-ről 1923-ból. Szula gyűjti a képeslapokat ugyanis. A lap azért érdekes, mert nemrég amikor ott voltunk ugyancsak lefényképeztük a helyet hasonló látószögből:

Oddicombe beach 1923
Oddicombe beach 2012


Aztán bevásároltunk, megint cipekedés és séta hazafelé, de nem bánom, mert nem fogok legalább elhízni :) és ráadásul gyönyörű napsütéses idő volt! Ekkor érkezett meg az sms, hogy be tudnék-e jönni a Rainbow hotelbe interjúra. Voltunk Tibivel már ott kétszer is, amikor hirdettek szobalány állást, ki is töltöttem a jelentkezési lapot, de mindíg azt  mondták, hogy sajnos be van már töltve az állás. És most úgy látszik előkotorták a fiók mélyéről a papírom. Válaszoltam, hogy megyek, végül megegyeztünk sms-ben hogy holnap délelőtt 10-re odamegyek. A rossz az hogy még nagyon béna vagyok angolból! Ráadásul Tamást felhívták (a jelentkezési lapra fel kell írni két embert aki referenciát ad rólad és ismer) és megkérdezték, hogy tudok-e angolul! Ő pedig azt válaszolta, hogy tudok, csak nagyon izgulok! Most ebből nem tudom hogy mászok ki. Holnap úgy is kiderül, hogy nem tudok, és ha ez feltétele a felvételnek, akkor sajnos nem vesznek fel. Második buktató az, ha nem 9 és 15 óra között van a munka, mert akkor is felejtős, mivel Aisa iskolába kisérését nem tudom máshogy megoldani! Holnap minden kiderül. Aki tud, az szorítson nekem!!

Debi aranyköpése: "Miért, mit kell a szobalánynak fordítania? Párnát?" 






2 megjegyzés:

  1. Én szorítok neked ezerrel! Jó lenne, ha összejönne, mert ez állandó meló lenne, igaz? Nem olyan ügynökségen keresztüli ideiglenes.
    Remélem, sikerül!

    VálaszTörlés