2012. augusztus 16., csütörtök

Otthonosak lettünk!!!


Elkészült az ágy!
  Ma egy kedves újdonsült ismerősünknek Balázsnak köszönhetően elhoztuk Ildikóéktól, a másik kedves újdonsült ismerősünktől a bútorokat amit  nekünk ajándékoztak! Nem is tudom, hogy hálálom meg nekik, hiszen csak néhány napja ismernek minket és megváltoztatták az életünket! Tamás nagyon rendes volt, mert sokat segített a pakolásban és az ágyunk és asztalunk összeszerelésében! Nem is tudom mihez kezdtem volna nélküle. Mivel ma Tibi dolgozik, délután együttesen Debivel és a lányok közreműködésével összeraktuk az emeletes ágyat, és Debike is nagyon hangulatosan átrendezte a szobáját az új rattan polccal kiegészítve! Felraktunk néhány képet és most érzem igazán, hogy ez lett az otthonunk!! Aisának már csak az ágyhoz való matrac hiányzik. Üröm az örömben, hogy Aisa két napja hol lázas, hol hőemelkedése van. Remélem gyorsan túl lesz rajta.

A hálószobánk és a nappali/étkező :)
Készül a mestermű
Debike szobája

3 megjegyzés:

  1. De szépen haladtok! Olyan jó olvasni, hogy lassan-lassan helyére kerülnek a dolgok...

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy miért nem írja ki a nevem, pedig be vagyok jelentkezve... Na mindegy, Lizzy vagyok, az előző bejegyzésedhez is én írtam, remélem, hogy nem baj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lizzy! Dehogy baj, sőt meglepő, hogy nemcsak a barátok és rokonok olvassák a blogom :)Köszi!

      Törlés