2012. augusztus 19., vasárnap

Az első munkanapom Angliában

Tegnap volt az első alkalom, hogy itt Angliában dolgozhattam (és még meg is dicsértek a munkámért). Reggel kilenckor negyedmagunkkal indultunk egy kb.25 éves Nissannal a Finlake Holiday Parkba, hogy takaríthassunk. A sofőrnek, mindannyian 3 fontot adtunk, ez volt az útiköltség oda-vissza. A parkban kiosztották az embereket, ki-kihez kerül,  mi Tibivel egy nagyon kedves hölgyhöz Lian-hez kerültünk, aki egy kis elektromos golfautóval vitt a házakhoz. 

Ez egy hatalmas üdülőpark egy nagy erdő közepén, ahol a kicsit módosabb emberek a családjukkal pihennek kisebb vagy nagyobb apartmanházakban.



Gyönyörű a hely és a házak is nagyon szépek. Nekünk 6 óra alatt három házat kellett teljesen kitakarítanunk, ágyneműt cserélni mielőtt a következő turnus megérkezik. Tibivel megosztottuk a munkát, ő a konyhában és a nappaliban, szaunában takarított, én pedig a hálószobákban birkóztam a monumentális paplanokkal, lepedőkkel. (ma olyan izomlázam van a hátamban mintha egy sodrófával jól megcsapkodtak volna), aztán porszívóztunk, felmostunk stb.Volt ahol jakuzzi is volt, de ott is csak felmosni kellett. Kb. két óra alatt végeztünk egy házzal, Lian megnézte és mehettünk a következőbe. A második után már oda adta a következő ház kulcsát mert látta, hogy abszolút megbízhatóak vagyunk, jól dolgozunk, nincs velünk gondja. Tibi szerencsére nem az a férfi, aki nem ismeri a mosogatószivacsot, törlőkendőt, úgyhogy abszolút mindent megcsinált ami hozzá került. Jöttek közben a karbantartók, hogy megnézzék minden rendben van-e. Egy kalapos napbarnított bácsi a frászt hozta rám amikor hangosan rám köszönt, de nagyon kedves volt. Beszélgetett velem, hogy honnan jöttem, amit tudtam válaszoltam. Persze ő rögtön, Budapest? Á nagyon szép hely! Hogy mondják magyarul hogy jóreggel, jónapot és jóestét? Megmondtam neki és nagyon boldog volt, hogy az általános ismereteit eképpen bővítette. Nem gondoltam, hogy magyar nyelvleckével kezdem a napot, pláne az én angol tudásommal. Már jól megtanultam és mondom mindenkinek, hogy Sorry, but my English not so good! Ami annyit jelent, hogy bocsi, de nem túl jó az angolom.Persze erre mindenki  legyint, hogy semmi gond, azért megértett és ne féljek meg fogok tanulni. 
Tehát sikerült az első napunk, jó fáradtan jöttünk haza, de azért még fagyit vettünk a lányoknak hazafelé, aminek nagyon örültek! Debike sütött ebédre krumplit, és szépen el volt mosogatva. Balázs és Mariann lányaival játszottak délelőtt tök jól összebarátkoztak, lesz akivel suliba mehetnek! Mindent összevetve, nem volt rossz élmény az első munkanap. Jövő héten végig a sütigyárban dolgozom, aztán szombaton újra Finlake Holiday Park!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése