2013. január 14., hétfő

Úszócucc

Aisa sulijából levelet kaptunk, hogy kezdődik az úszás. Bár Aisa előző próbálkozásai az iskolai úszásoktatásban nem voltak igazán örömteliek számára Magyarországon, de most mégis azt mondta, hogy megpróbálja. Nem gondoltam, hogy az úszáshoz szükséges felszerelés beszerzése nehéz lesz, ezért ma beugrottunk néhány boltba, hogy gumipapucsot és köntöst szerezzünk neki, mert fürdőruhája, szemüvege és úszósapkája már volt. A sokadik üzlet után, rájöttem, hogy Anglia sem különbözik pl. Magyarországtól, hiszen ott is nehéz volt télen "nyári" cuccokat beszerezni. Bár mikor megnyílt a Decathlon, akkor ez a probléma megoldódott. Tehát itt se papucs, se köntös nincs télen. Az eladók azt mondták, hogy túl korán van ehhez (!!) De hát most mit csináljak, hogy ha most kezdenek el úszni  a sulival? Amikor kijöttünk sok mindent otthon hagytunk és a kis papucs és köntösök a fontossági sorrend legvégén voltak, tehát maradtak és megkapták a barátnők, vagy a charity shop. Amikor már végképp lemondtam a dologról, akkor lekaptam egy óriási törölközőt az egyik áruházban a polcról és azt hoztam haza. A tizenkét fontos vastag frottir törölközőnek nekiestem egy szabó ollóval (azt elhoztam, mert jó szabó ollót bizony nehéz találni, és ezt örököltem Rózsi nénitől aki kitűnő női szabó volt!) aztán varrógép híján (amit sajnos még nem hoztam el, pedig azt is tőle örököltem) kézzel varrtam Aisának egy frottir ponchót, a töriből levágott darabból, pedig a kapucnit varrtam rá. Az aljára ráhímeztem piros fonallal a nevét, bár ilyet biztosan nem fogunk más gyereken látni :) 

Sajnos papucsot nem tudok készíteni :P, így holnap mezítláb lesz szegénykém. Itt ugyan nem csinálnak ebből nagy felhajtást (lehet hogy senkinek nem lesz papucsa). Holnap körülnézünk az ebay-en, ott hátha akad valami. 

4 megjegyzés:

  1. 99 p-sben szokott lenni ilyen labujjkozos papucs, meg telen is.
    Primark van nalatok? Ott szokott lenni kontos, meg a Peacocks-ban is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos egyikben sem volt itt :( DE Ildikò vett nekem a LIDL-ben :) Persze természetesen egy gyereken sem volt tegnap papucs, és köntös sem...és még hajat sem száritottak. Rémes hogy milyen körülményes anya vagyok :P

      Törlés
  2. igen, akartam is irni, hogy latszik, te meg nem tudod, hogy megy itt az uszodaba jaras:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett. Én is készítenék ilyet, de nem vagyok valami ügyes. :/ Pedig Sophie-m kinőtte már a baby törölközőit... :)
    Egyébként nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan megy az usziba járás, remélem mielőbb megtapasztalhatom, mert imádom az uszodát! :)

    VálaszTörlés