2013. január 30., szerda

Osztálykirándulás Princetown-ba

Aisa iskolájában osztálykirándulást szerveztek és mivel itthon vagyunk most mindketten, elmentünk mi is. Szívesen láttak minket, mert a szülői segítség is elkél ilyenkor. A kirándulást a Dartmoor-i nemzeti parkba, pontosabban Princetown-ba tervezték egy külön busszal. Szerencsére az elmúlt három nap viharos és esős időjárásának nyoma sem volt, Torquay-ban sütött a nap. A sok-sok gyerek felszállt a buszra, ahol az egyik oldalon kettő a másik oldalon hármas ülések voltak, így hárman egy helyre tudtunk ülni. Közel két órát buszoztunk, én mondjuk nem unatkoztam mert csodálatos itt minden táj, dombok, völgyek, házikók, birtokok, lovak, birkák mind-mind el tudnak bűvölni. Pláne ha még a nap is süt.
hatalmas területet foglal el a nemzeti park .                               ...




A kopárnak látszó tájon számtalan birka legelt, a hátukat különböző színre festették, kék, zöld, piros, gondolom a  tulajdonosok márkajelzése :)








Sok minden nem történt ugyan :) A gyerekeknek kiosztották a füzetüket, majd egy fénymásolt térképet. Végig kellett mennünk a főutcán és bejelölni a postát, iskolát, rendőrséget stb. Hogy ennek mi lesz a sorsa nem tudom...





Megebédeltünk a helyi könyvtárban, játszótéreztünk.

Aztán megnéztük a lovakat

jó sokat gyalogoltunk,  szélben, fagyban...




De ezért a látványért érdemes volt...



Aztán indultunk is haza. Mindenki jó sáros volt, a gyerekek egyáltalán nem voltak fáradtak, mert igencsak elevenek voltak a buszon hazafelé. Szerencsére be voltak kötve :) 



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a képek. Minden csupa zöld, imádom. :) Már alig várom, hogy lássam én is.
    Valamit akartam kérdezni, amikor felírtad a kommentedet a lakásokról, amit néztetek, arról a vizsgálati díjról vagy miről. Az olyan, mint a banki kölcsönöknél az elbírálási díj? Ha véletlenül azt mondják a papírok beadása után, hogy bocsi, nem felelsz meg, akkor azt a pénzt elbukta az ember? Mert akkor nagyon brutális összegnek tűnik... Remélem, nem így van.
    A másik kérdésem meg nem is az enyém, hanem a fiamé. :) Mutattam neki a lányod szülinapi képeit, meg hogy egyidős vele és azt kérdezte a Ricsi, hogy Szula mit tanul az iskolában. Először nem értettem, hogy mit akar, mondtam neki, hogy ottkint se tanul még szakmát vagy ilyesmi, de nem erre gondolt. Végül sikerült kisakkozni, hogy azt akarja tudni, hogy milyen tantárgyai vannak, milyen anyagrészeket vesznek az iskolában, mert hogy nagyjából ő is azt fogja tanulni ezek szerint. :)) Szóval hogy a Szula mit tanul az iskolában. :)) "De anya, én is ezt mondtam!" :)) Kénytelen voltam megígérni neki, hogy megkérdezem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igèrem hogy bõvebben leirom a sulit. A krisztinapontbraunkukacgmailpontcom cimre irj és válaszolok :) A közvetitöi dij egy része vizsgálati dij. Gondolom visszajár nagy része ha nem vagy alkalmas nekik. Bár tapasztalatom ebbe még nincs, mivel orrhosszal elöztek meg két háznál is. Ma is megnézünk egyet és úgy döntöttünk hogy ha tetszik, azonnal kikérjük a papirokat amit ki kell tölteni és másnap visszük is vissza :)

      Törlés