2022. június 6., hétfő

Cosmopolitan Classic első nap

 
























Hajnal háromkor ébresztett a telefonom. Azonnal kiugrottunk az ágyból mert tudtuk hogy fél négykor el kell indulni ha az exeteri reptérre oda akarunk érni időben. Nem sokat aludtam ugyan de gyorsan összekaptuk magunkat. Tibi is készen volt hamar, a gyerekektől mar előző este elköszöntünk. Vagyis Aisától, mert csak ő volt otthon. Debi a családi messenger csoportba küldött üzenetet így mire felébredtünk már Szulától megkaptuk a leszúrást hogy neki nem is szóltunk hogy megyünk. 



                                                                        a hajónk :)



Vaksin elvezettem a reptérre es jól eláztunk a parkolótól a reptér épületéig de onnantól minden simán ment. Nem kötöttek bele semmibe mindenunk napra kész volt a covid tesztünk negativ. A repülő idoben indult es két óra múlva már Palma de Mallorka repterén vártuk a bőröndünket. Aztán a TUI busz elhozott minket a Marella Discovery 2. hajóhoz. Miután bemutattuk a beszálló kártyát az ügyfélszolgálat alkalmazottja arról érdeklődött hogy mi goldenek vagyunk? Őszintén fogalmam sincs, de azért a kezünkre húzott egy kék gumiszalagot amely ezt hirdette. Később levettük mert senkinek a kezén nem láttunk ilyet és úgy nézett ki hogy nem jár semmi kiváltsággal. Elfoglaltuk a kabinunkat amely a második decken egy külső kabin tehát ablaka van ami tök jó. Pihentunk egy keveset majd fementunk a kilencedik szintre ahol az éttermek vannak es a kulso teraszok napagyak medencek. Ebedeltunk az egyik onkiszolgalo etteremben aztan atoltoztunk es napozgattunk egy csondesebb reszen. Kellemes volt, kozben bameszkodtunk a kikotoben horgonyzó hajókat, a várost, a tengert. Korán vacsoráztunk  gondoltuk, lefekszünk  mert elég hosszú volt a nap. De még nem tudtunk aludni, így telefonoztunk az ágyban. Valaki kopogott én pedig úgy ahogy voltam kiugrottam az ágyból hogy felkapjak valamit és megnézzem ki az, de közben az illető be is nyitott. Sok ruha nem volt rajtam, elnézést kért és becsukta az ajtót. A takaritó volt. Felöltöztem kimentem, megkérdeztem mit akart. Azt kérdezte nem akarom-e, hogy most kitakarítsa a kabint? Este kilenckor. Mondtam, hogy köszi nem. És holnap? Mondtam hogy holnap se szerintem, erre megköszönte és a kezembe nyomott két csokit. Mit mondjak, neki biztos megérte ez a két csoki a látványt. Most itt ülök az ágyban, Tibi már elaludt és várom hogy végre behajózzunk, 😅 elinduljunk,mert holnap az egész napot a tengeren töltjük majd. Holnap után fogunk legközelebb kikötni Szicíliában. 

21.39 van és valaki porszívózik az ajtó előtt…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése