2012. december 1., szombat

Munkanap az Occombe Farmon

Először is a tegnapi nap sötét titka, amely nem maradt titok estére, az volt, hogy Debi kameráját beleejtettem a tengerbe... :( Nem is tudom, hogy történt, megálltam nézelődni a kikötőnél és kivettem a táskámból a gépet, tokkal együtt és kicsusszant a kezemből és pattant egyet a betonon és plutty bele a vízbe. Még egy darabig lebegett aztán  buborékokat eresztve szépen alámerült a tengerben, mint a  Titanic... Persze nagyon megijedtem és mivel kb. 1,5 méternél nem volt nagyobb ott a víz, szóltam a kikötőmesternek, hogy nem tudná esetleg valahogy valaki segítségével kiszedni? Igaz már fújhattam mert a sós tengervíz biztos tönkreteszi a szerkezetet de az SD kártyát még talán megmenthetném. Azt mondta jöjjek vissza később, majd megnézi mit tehet. Visszamentem késő délután de sajnos azt mondta, hogy nem találták meg...:( Debi nagyon szomorú volt amikor elmeséltem. Majd összegyűjtök neki egy kamerára valót. Szóval ez rontotta el a napsütéses jókedvem tegnap.
Ma 10-re kellett az Occombe Farm konyhájára mennem dolgozni. Jó sokat sétáltam reggel mert egyszerűen lehetetlenség oda busszal emberi időben eljutni, de nem bántam meg, mert csodálatos volt a kilátás az útról Paigntonra és a tengerre.





Közel 1,5 mérföldet gyalogoltam hegynek fel, amikor az Occombe Farmhoz jutottam. Ez tényleg egy farm ahol gazdálkodnak, ott voltak az istállóban a bocik és nagy traktorok jöttek mentek. A kávézó elég nagy volt, szerintem nemcsak az ott dolgozók, hanem talán a városból is jönnek oda emberek reggelizni, ebédelni. A konyhafőnök egy fiatal srác volt, nagyjából mindenki elég fiatal volt, egy-két kivétellel. Egész délelőtt egy csomó zöldséget pucoltam meg, káposztát, répát, krumplit. De mivel nagyon gyors voltam, két órára már végeztem is, és mivel több munkát nem tudott adni, útnak eresztett az aláírt GAP-es papírommal. Gyalog mentem vissza a városba megcsodálva újra a szép házakat, a gyönyörű panorámát. A munkaközvetítőnél leadtam a papírt (majd jövőhét pénteken fizetnek) majd elindultam gyalog Torquay felé, mert igaz nagyon hideg volt, de egyszerűen vitt a lábam, talán az egész heti pihenés miatt éreztem, hogy most mennem kell.
Torquay-ba érve is készítettem néhány képet.






Már 5 óra felé járt amikor hazaértem, az egész heti sültkrumpli böjt után :) egy jó kis spagettit csináltam és azt vacsoráztunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése