2012. december 27., csütörtök

Karácsonyi herce-hurca

Hagyományos karácsonynak nem mondható a mostani, mert semmi nem úgy jött össze ahogy eddig bármelyik otthonunknak nevezett helyen. A lányok végül megkapták az ajándékaikat, nekem egy picit hiányzott a csillagszóró égett szaga, amely amíg leég elénekeljük a kiskarácsonyt, de ezt itt nem lehet kapni, nem is szokás. Aisa egy picit szomorkodott először, hogy ő nem telefont kapott, de végül megértette, hogy egy Blackberryhez még kicsi, és elég komoly kis fényképezőgépet kapott, amivel aztán egész este fényképezett.  A vacsora finom volt, bár Tibinek nem ízlett a pulyka, de a tepsis krumpli és az almaszósz isteni volt, a bejgli is jól sikerült, bár sajnos mákost nem tudtam csinálni, mert nem tudtam megdarálni :( Jövőre biztosan nem fogom előre felállítani a fát....



Másnap mivel gyönyörű idő volt, elmentünk kirándulni délelőtt Cockingtonba Ildikóékkal, ami egy nagyon szép kis település, csupa többszáz éves házikóval, tavacskával, gyönyörű zöld lankás területekkel, hatalmas tárt karokkal váró fákkal. Igaz nagy volt a sár, de még így is nagy élmény volt. A gyerekek persze folyamatosan a telefonnal fényképeztek, meg persze én is.
















Jó nagyot sétáltunk és itthon aztán degeszre ettük magunkat székelykáposztával ami isteni lett! Délután Viki Tamás és Jázmin látogatott meg minket. Vikinek isteni lett a mákosbejglije, amibe a mákot nem kevés harc árán sikerült megdarálnia. Sajnos ma elég ramaty idő van, ezért itthon ragadtunk. Tibi viszont Marcsa néni féle kakaós kuglófot süt! Biztos nagyon finom lesz!

6 megjegyzés:

  1. En elektromos kavedaraloval daraltam a makot, cukorral egyutt.
    Igazsag szerint en Magyarorszagon is ugy csinaltam:)
    Gyonyoruek a kepek megint!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mariann, én nem tudtam kávédarálóval! Pedig kölcsönkaptam Ildikótól egy nagyon szuper kis darálót. Megpróbáltam cukorral, sok cukorral, cukor nélkül sok mákkal, kevés mákkal :) de maradt a pici golyócska állaga :( Lehet hogy a mák volt a hibás? A húgom turmixgéppel gyötörte, passzírozta péppé a mákot :) Micsoda találékonyság :D

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Nahat, nem tudom, mi lehetett a baj...
    Itt a mi lengyel boltunkban tavaly volt elore elkeszitett maktoltelek, konzervben.
    Lehet, hogy iden is, de most nem figyeltem:)

    VálaszTörlés
  3. Csodás karácsonyi képek!!! :)

    VálaszTörlés