2012. december 14., péntek

Eredmények, sikerek és előadások

Zajlik az élet, de tényleg. Nemrég egy oklevelet küldött Szula iskolája, elismerve az eddigi munkáját, ezüst fokozattal díjazta a pontszámai alapján:

A történelem órára készített süti makettje, ami az I. világháborúban lévő lövészárkot ábrázolta, nagyon nagy sikert aratott.


Aisa iskolája egy nagyon helyes musicalt adott elő egy gyönyörű templomban. Szerencsém volt megnézni a főpróbát és tegnap este az előadásra is elmentünk családilag. Bár Aisa még "csak" a kórusban volt, de nagyon ügyesen szerepelt és reméljük, hogy jövőre már "komolyabb" szerepet is kap. Ez csak az ő bátorságán múlik! A zenés játék címe "Big bad Ben of Betlehem" volt. 
Ez a rövidke kis részlet a közel 40 perces előadás főpróbáján készült. Aisa a jobboldalon a harmadik sorban van, az egyik király mellett. Sajnos az előtte lévő folyton ringatózó vörös hajú kisfiútól nem sokat látni, de azért néha igen. Én nagyon élveztem az előadást, szerintem a gyerekek is. Tibi tegnap a főelőadáson felvett több dalt is, majd összeszerkesztem a Youtube-on és felteszem. 

Debike újra nagyot alkotott az új rajzával, amit egyik este "firkantott". Mivel a fejéből pattant ki a gőgös kinézetű hölgyemény, igencsak csodálkozott, hogy egy szinésznőt ismertem fel az arcban: Brigitte Nielsent.

Mondjuk a fiatalabb éveiből...

Szóval ezek történtek az elmúlt héten. A vezetéssel kapcsolatban: Tibi egész héten a SAAB-bal járt a munkahelyére, egyre jobban kezd hozzászokni a jobb kormány és menetirány szerinti bal oldali közlekedéshez. Én is egyre több vágyat érzek, hogy végre a volán mögé ülhessek. 17 évig aktívan vezettem, szinte mindennap és szerettem vezetni nagyon. Most már lassan másfél éve nem nagyon vezettem és bizony hiányzik, úgyhogy erőt kell vennem magamon. Először gondoltam valami nagy és puszta (és főleg autóktól és emberektől) mentes területen próbálkoznék... :P aztán majd meglátjuk.



3 megjegyzés:

  1. Hiába az unokáim!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na jó a ti lányaitok, de akkor is büszke vagyok rájuk!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Először is gratulálok a lányoknak, mindegyik nagyot alkotott. :)) Bírom ezt a sulit, hogy ennyire dícsérik és ösztönzik a gyerekeket. Most már egy kicsit belelátsz az iskolarendszerbe (na jó, mondjuk jobban, mint én :)) szóval szerinted az én jövőre 14 éves fiam még ugyanabba az iskola kategóriába tartozik, mint a középső lányod? Vagy ő már másmilyen iskolába fog járni a kora alapján? Az én fejemben egy hatalmas káosz ez az egész oktatási rendszer, egyáltalán nem igazodok el rajta... Nézegettem az ottani iskolák honlapjait, de fogalmam sincs, hogy olyan iskolát keressek neki, mint amilyenbe Debi jár, vagy az egyel alatta lévő kategóriát... Mert sehol nem egyforma a korhatár. Az egyik sulinál azt írják, hogy 11-16 éves korig lehet oda járni, a másikon azt, hogy 14-16-ig... Totál belekeveredtem. :)
    Ez most egy olyan bejegyzésed volt, ami az egész családnak bejött. :) A Lacinak felolvastam az autót meg a vezetést, én élveztem a videót és az iskolai dolgokat, a fiam meg odáig meg vissza volt a lövészárok sütitől. :) A mániája a II. világháború, úgyhogy neki nagyon bejött még akkor is, ha hivatalosan az első világháborúhoz tartozik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A Szula sulijába (tqlearn.com) 11-16 éves korig járnak a gyerekek, úgyhogy a fiadnak is jó lesz hidd el, aztán majd ha itt lesztek, akkor ráértek informálódni, hogy utána hová menjen. Nézzétek meg a honlapot, a nyílt napok is fent vannak. Itt aztán lehet kreatívkodni de tényleg, és ha a fiadnak ez bejön, akkor tetszeni fog neki. Szula is egyedül az egyenruha miatt nyavalyog, de ki lehet azt is bírni :)

      Törlés