2012. december 12., szerda

Dédi szülinapja

Ma lenne 89 éves Dédi, aki nagyon jó apuka, nagypapa és dédnagypapa volt. Lassan három éve, hogy itt hagyott bennünket, de sokszor emlegetjük őt még most is. Azt mondják, hogy valaki addig nem hal meg amíg emlékeznek rá. A gyerekeknek mindig  kezet csókolt, amit viccesnek tartottak és cinimininek nevezte őket. Büszkén mondhatom, hogy engem is szeretett, pedig nem osztogatta számolatlanul a dicséretet, de én azért kaptam belőle eleget. Örülök, hogy ismerhettem, hogy része lehettem az életének. Remélem ő is vigyáz ránk fentről :)




2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, bár van benne egy apró hiba, apu 2010, február 28-án ment el, de sikeresen megbőgettél! Még is nagyon köszönöm ezeket a képeket! Nekem nincs meg, elküldenéd?

    VálaszTörlés
  2. Bocs, helyesbítek, valóban mindjárt 3.

    VálaszTörlés