2012. október 8., hétfő

It's rainy day...

Nemrég megfogadtam, hogy nem fogok újra bőrig ázni, ma mégis sikerült, pedig szuper 5 fontos esernyőm is van. Érdekes, hogy korán reggel nem esett, csak a köd szitált, de ahogy Aisával elindultunk a suliba, rákezdett úgy istenesen zuhogni. Szegény Aisa mire beértünk a suliba térdig vizes volt. Addig még én is megúsztam :) hogy csak az egyik vállam és a nadrágszáram lett vizes. Majd mikor elindultam a suliból a munkahelyemre az utcán hömpölygött a víz és az autók meg csak nem akartak lassabban menni. Szerintem az autósok direkt imádják az ilyen esős napokat, mert mint a gyerekek a játszótéren belehajtanak a pocsolyákba, vízfolyásokba és két oldalt fröcskölik több méter magasságban a vizet. A járdák meg nem több mint egy méteresek, úgyhogy még behúzódni sem tud az ember sehová. Így aztán nyakig beterített egy transporter, még az arcomba is kaptam egy kis fröccsöt. Hát csak röhögni tudtam magamon. Briget Jones jutott az eszembe, amikor a második rész végén rohan Marc Darcy-hoz, vesz egy új ruhát és kilépve a taxiból egy kétméteres pocsolyát kap a nyakába...  Az egyetlen szerencsém csak az, hogy a munkahelyemen szárítógépek is vannak, és a mosodásnénit szépen megkértem, hogy szárítsa meg a cuccaimat. Remélem jó napot szereztem a locsolkodni vágyó angol gentleman-nek, legalább ez vigasztal :)

1 megjegyzés: