2024. április 21., vasárnap

Vallomás

 Egy percig sem szeretném ha bárki azt gondolná, hogy azzal, amiket ide, a blogomba leírok, sajnálatot szeretnék kelteni. Távol álljon tőlem, hiszen egyáltalán nem ilyen a természetem. Abban reménykedem, hogy ha nyíltan megosztom a gondolataim, érzéseim, az ad hitelt ennek a blognak. Volt idő, mikor csak a vidám perceink osztottam meg veletek és a néha bosszantónak is tűnő kellemetlenségeket is a megfelelő iróniával kezeltem, hiszen tudtam én, hogy nálunk semmi probléma nincsen, szerencsére. Azt hiszem ötvenhárom évesen kezdtem el felnőni, felnőtté válni, masszívan beleléptem abba az időszakba, amikor gondolni kell az elmúlásra, hogy egyszer nem leszünk többé. Ez már kézzelfogható valósággá vált számomra. 

Rendkívül hálás vagyok ha hozzászóltok a bejegyzéseimhez, hiszen, bár látom én, hogy innen onnan, régi és új bejegyzéseket olvastatok, de addig amíg nem szólaltok meg, mégis úgy érzem. hogy egyedül vagyok. Szükségem van a támogatásotokra, hogy ebben az időszakban legyen egy kapaszkodóm, egy köldökzsinórom a külvilággal, olyanokkal, mint amilyen én voltam régen, akiknek talán hasonló problémáik vannak, akik bölcsebbek mint én, akiket talán megérintenek a bejegyzéseim, akik vissza-visszatérnek, mert kíváncsiak az életünk telenovellájára. 


6 megjegyzés:

  1. Szinte minden nap rákattintok a blogra, várva az újabb és újabb bejegyzéseket. Aggódva várom hogy mikor mit fogsz írni. És bár óhatatlanul sajnál is az ember titeket, mert nem csak téged, hanem Tibit és a lányokat is, de elsősorban nekem mindig az jut eszembe hogy amit teszel az emberfölötti. Hogy elképesztő erő van benned, hogy tényleg mindent, de mindent megteszel a szeretett emberért aki most mindenben rád szorul, hogy állandóan azt nézed, keresed mivel tehetnéd egy picit is jobbá, könnyebbé a napjait. Szóval csak írj le mindent, nem csak azért hogy hiteles legyen a blog, hanem mert sokszor az is segít, ha az ember megoszthatja azt ami fáj.
    ölellek Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Gabi! Tudom, Te mindig itt vagy nekem, reagálsz, hozzászólsz és együttérzel!

      Törlés
  2. Én is mindig megnézem, írtál e, nagyon sokat teszel az egész családért! De ezeken kívûl, bocsánat, hogy ezt most írom, nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az írás a rágógumim :) Köszönöm hogy olvasol, és hogy hozzászóltál!

      Törlés
  3. Én nemrég találtalak meg, de azóta rendszeresen jövök, néha a múltba is belelapozva. És szeretnélek még sokáig olvasni, jót is, rosszat is. Gondolok rád!!! (Egy friss zug)

    VálaszTörlés