2020. március 18., szerda

Koronavírus mizéria 2.

Éjjel felriadtam, hogy fáj a torkom. Corsodyl szájvízzel gargalizáltam (egyébként a legjobb, amikor fáj a torkunk! Felejtsétek el a Strepsilst és társait! Kétszer naponta gargalizálsz vele és elmúlik a torokfájás), el is múlt egy fél órán belül. Reggel sem éreztem. Talán a száraz levegő miatt volt, nem tudom. De azért paranoiássá teszi az embert ez a hülye mizéria a vírus körül.  Egy százas skálán körülbelül hatvanasnak érzem magam. Nincs hőemelkedésem vagy ilyesmi, csak úgy... nem is tudom,  bleee érzés. Aisa egyet kettőt köhécselt reggel, megmértem a hőmérsékeletét, neki is normális. Néhány osztálytársa otthon maradt. Debi és Dan jól vannak. Tibi is, pedig ő aztán maximálisan ki van téve az emberek hülyeségének a buszon. Ráadásul a készpénzzel fizetők jelentik a legnagyobb veszélyt. Hiába mondja el, hogy már contaktless is lehet a kártyával fizetni, egyszerűen nem érdekli az embereket. Pedig a kilencvenkilenc százalékuknak van kártyája. Aki dolgozik, azért, aki segélyt kap, azért. Sehol nem fizetnek készpénzben fizetést, nyugdíjat, és nem adnak segélyt sem, csak átutalással.
Én ma és holnap offos vagyok, de holnapra biztos kiderül, ha valami bajom van (legalábbis remélem). A care home-ba nem mehetek, ha csak egy picit is betegnek érzem magam. Legalábbis most, ebben a szituációban.
Kutyaséta után, bementem egy kisboltba, ahol kaptam tojást. Méghozzá nagy, házi tojásokat, jó áron. Vettem négy dobozzal. Reggel a tescoban kaptam folyékony szappant. Kettőt vettem, hármat meghagytam a többieknek. Sikerült, almát, krumplit, húst venni, legalábbis limitált darabszámban. Azt nem mondom, hogy egy hónapig kitart majd. Nálunk egy kiló csirkemell, ha nagyon takarékos vagyok, akkor két főzéshez elég.  Paracetamol egy szál se, sehol. Mondjuk még a gyógyszertárban nem néztem :D
Tegnap St.Patrick napja volt, ami Írország egyik védőszentje tiszteletére az írek nemzeti ünnepe. Evészet ivászat, fesztivál. Pont leszarták amit Boris Johnson mondott, és buliztak ezerrel. Egyszer élünk, ugye.


update:
Délután bejelentették, hogy péntektől minden iskolát bezárnak az év végéig. Azt még meglátjuk, hogy Aisának lesz-e GCSE (kisérettségi) ami májusban lenne, lehet, hogy az előzetes vizsgák eredményeit veszik alapul. Nem tudom, mi lesz a melóhelyen, mert legalább négy olyan anyuka dolgozik, akinek iskoláskorú gyereke van és otthon kell lenni vele. Azt hiszem így nagyobb teher hárul ránk, azokra, akiknek már nagyobbak a gyerekei. Addig amíg bírjuk. Gondolom a jövő heti szabadságomnak annyi, ennek fényében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése