2020. március 25., szerda

Korona karantén


A tegnapi nap jól telt. Nem volt sok dolgom, a lányok is jól elvoltak, a kutyával egyszer én, egyszer Debiék egyszer Aisa ment ki. A nap sütött, én meg napoztam a terasz ajtónál. Sajnos francia erkélyünk van, szóval csak szélesre tártam és egy babzsák fotelen pöffeszkedtem egész délután, egészen addig, amíg le nem ment a nap. A könyvemet is tudtam folytatni, nem zavart a háttérzaj. 

Amit észrevettem reggel és Aisa is mesélte, mikor délután kivitte a kutyát, hogy jócskán voltak emberek az utcán, de nem ám mindenféle lófráló, semmittevő sétálgatók. Ha valaki kint volt, az vagy futott, biciklizett, a park tréning eszközeit használta, kutyát sétáltatott, vagy szatyorral a kezében igyekezett A-ból B-be. Néhány gyereket is láttam délután az ablakból, hogy az alattunk lévő St.James park elkerített focipályáján rúgja a bőrt, de igazából jócskán leredukálódott a kint lévők száma. Tibi Exeterben dolgozott, és a szünetében felsétált a katedrálishoz. Azt írta, kísérteties volt, hogy ebben a gyönyörű időben teljesen üres volt a katedrális előtt lévő zöld terület és egyébként az egész sétálóutca rész meg minden. Csak a buszokat lehetett hallani. A rendőrség ott igencsak odatette magát, mert minden sarkon állt egy autó, a közelekedőket megállították és megkérdezték, hová mennek és akit kellett, visszafordították, menjen szépen haza. Itt Torquay-ban nem nagyon látok rendőrautót, bár nem is nagyon mentem a parkon kívül sehová. Ma reggel lementem a Tesco Express-be ami az utcánk aljában van. Műanyag kesztyű, maszk meg minden, de tök felesleges volt, mert szinte teljesen üres volt a bolt, úgy értem még áru sem volt nagyon. Persze volt szeletelt kenyér meg tej, de se gyümölcs se pékárú (csomagolt) nem volt. Én nem értem, ha egyszer azt akarják, ne mászkáljon az ember feleslegesen boltról boltra, akkor miért nem töltik fel rendesen a helyi kisboltokat? Akkor mégis igazuk volt a pánikvásárlóknak, akik bespejzoltak tízkiló liszteket és vécépapírt?  Mondjuk én akkor sem csináltam volna, ha tudom, ez lesz a vége. Majd sütök valamit oszt jónapot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése