2020. március 24., kedd

Betegség miatt zárva!

Tegnap Boris beszélt a néphez, és azt mondta, otthon kell maradnunk. Vagyis pontosan fogalmazva, muszáj lenne otthon maradnunk, és nem azt, hogy kell. Ezen sokan vitába szálltak a közösségi oldalakon. Én nem tudom ezen mit kell vitatkozni, hiszen teljesen egyértelmű, hogy aki tud, maradjon otthon a saját és a családja, barátai egészségének az érdekében. Naponta egyszer ki lehet menni sétálni, vagy a boltba, vagy a kutyát sétáltatni. Az éttermek, kocsmák és azok a boltok is bezártak, amelyek nem élelmiszert árulnak. Kíváncsi vagyok, ezt mennyire veszik komolyan azok, akik eddig vállat vontak. Éjjel már a rendőrautó cirkált a városban, ma reggel még nem láttam őket.
Reggel én vittem le a kutyát sétálni, nem mondom, hogy üres volt az utca, de jóval kevesebb ember és autó volt kint mint azelőtt. Az idő persze gyönyörű, csicseregnek a madarak, a fák virágoznak és a parkban is megjelentek a kis fehér virágok a fűben. Ez a kényszerpihenő otthon talán jót tesz majd a természetnek, mert nem mocskoljuk, tapossuk, szemeteljük, szennyezzük tele az erdőket, mezőket, a tengert. A BBC készített egy összefoglalót, mi a helyzet világszerte. Végül megjegyezte, hogy például Velencében már rég nem volt ilyen tiszta a víz, és a halak is megjelentek, valamint, hogy a Kínaiak lassan túl vannak a nehezén és újra megindul az élet az országban.  Dan hazajött a suliból (tanársegéd) mert mivel most az iskolába csak azok a gyerekek mehetnek akiknek a szülei keyworkerek, de ahhoz elég néhány tanár, így beosztották három napos turnusokra az ügyeletet. Debike is hazajött, mert szólt bent, hogy fáj a torka, ezért hazaküldték, biztos ami biztos. Szóval tegnap Tibin kívül mindenki itthon volt. Ő csak nyolc körül ért haza mert a héten Exeterben dolgozik.

Aisa polcait feltettem a szobájába. Múltkor szétszedtük a szekrényét és vettünk egy kevésbé helyigényes komódot. A szekrényből viszont kimentettük a fiókok elejét és a kisebb polcokat, azokhoz vettem polctartó elemeket és így lett néhány polc a falon. Ezzel elment a délelőtt. Hétágra
süt a nap kint úgyhogy odaültem a nyitott teraszajtóba, miközben a lányok régi Disney csatorna sorozatokat néztek, úgymint Hannah Montana vagy  Phineas és Ferb.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése