2019. december 29., vasárnap

Karácsonyi herce hurca

Reggel fél nyolckor felhívtuk Szulát a messengeren, mert akkor volt nála kb fél öt. Azt mondta, később megy az osztálytársaival vacsorázni. Felbontotta az ajándékokat amit tőlünk és a lányoktól kapott és a lányok is felbontották az ajándékaikat amit tőle kaptak. Mindenki hepi volt, ő főleg azért mert végre átköltözhetett az egyetemi szállásra ahol ablak és fűtés is volt az extrák közt :P. A csomag viszont amit 14-én adtam fel, még nem érkezett meg. Lehet, hogy a zserbót ki is preparálták belőle, mert elvileg nem originál csomagolt ételt nem lehet küldeni. Majd meglátjuk.
Délelőtt a cockingtoni kutyaséta után levest főztem. A káposztát és a bejglit már tegnap megcsináltam délelőtt, de még így is sok dolgom volt. Én télleg nem vagyok egy konyhatündér és úgy utálom amikor hosszú órákon keresztül a konyhában kell sütögetnem. De jó amikor kész van és a család megeszi. Béna lett a hidegtálban a tormás sonkatekercs. Ezt már előre tudtam amikor megcsináltam mert a töltelék túl folyékony lett, viszont a sonka túl ruganyos és vastag volt, az istennek nem akart összetekeredni és úgy maradni. Aztán onnan is tudom, mert Tibi megkérdezte vacsoránál, hogy ebben van torma? Mondtam, hogy igen, de többet nem szólt, de én tudtam, hogy vacak. Na mindegy, a többi kaja azért jó lett nagyjából, legalábbis senki nem reklamált és mindenki megette a vacsorát. Debike elmosogatott addig mi karácsonyi quiz játékot játszottunk négyen, ami abból állt, hogy húzni kellett egy kártyát amire rá volt írva valami karácsonyi dolog, amit le kellett rajzolni és a többieknek ki kellett találni mi az. Vicces volt. Aztán átadtuk az ajándékokat, jól elszórakoztunk közben, és mindenki örült annak amit kapott. A kutya is sok ajándékot kapott és mire az utolsó csomagot is kibontottuk, ő már szét is szedett három labdát. Rekordot döntött, de nagyon jól szórakozott. Annyira tudja, hogy ha neki veszünk valamit mert azonnal szaglássza, dobálja, ráfekszik, belehentereg. Szula azért hiányzott mindannyiunknak, főleg a karácsonyi közös fotóról hiányoltuk, de majd jövőre.

Majdnem az egész család

Aisa az új középkori ruhájában :)

Szula karácsonyi képe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése