2024. július 22., hétfő

Nem minden az, aminek látszik

Örömöm tiszavirág életű volt, ma megküldték a munkaszerződést amit alá kellett volna írnom. Ebből kiderült, hogy én mint szolgáltató ők pedig mint kliensek szerepelnek benne, azaz valahol elfelejtettek szólni, hogy magánvállalkozóként kell dolgoznom nekik minimálbérért. Mielőtt válaszoltam volna azért áthívtam Dant és Debit, hátha én vagyok eltévedve és rosszul olvastam a szerződést.Dan azonban megerősítette, hogy így van. Az egész országot behálózó cégnek - amelynek több szállodája is van - összesen négy saját dolgozója van, a “maradék” 400 pedig vállalkozóként dolgozik náluk. A dolgozói értékelések még a két csillagot sem érik el :/  Hát, köszönöm én ebből nem kérek. Ha vállalkozni szeretnék, akkor ott az Über ételfutárkodás. Ezután megköszöntem a lehetőséget és elálltam a jelentkezésemtől. Kutatok tovább, csak lesz valami. 

Aisa megvette a repülőjegyet Alicante-ba, augusztus 31-én repül. Szerencsére Exeterből is megy gép oda, ami hozzánk sokkal de sokkal közelebb van mint Bristol. Egy nagyon klassz diákszálláson kapott szobát, saját fürdőszobával, közös konyhával. A közös konyhát nem bánja, mert azt mondja, így barátkozhat majd és nem lesz elszigetelve a többi diáktól. És persze így olcsóbb is a szállás. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! Ha lehetőségem lesz, akkor októberben néhány napra meglátogatom. Akkor a legjobb az idő Spanyolországban. Emlékszem 2019-ben október végén voltunk Tibivel Malagán és fantasztikus volt az idő, mert csak 25-26 fok volt maximum. Ráadásul akkor szinte fillérekért repülhet az ember innen mert ha nincs iskolaszünet, akkor olcsóbbak a fapados repülőjegyek.

15 éve lett ez a pillanat megragadva és megörökítve az utókornak by Tibor K. Balaton


5 megjegyzés:

  1. Gyonyoru a kep! Hol keszult? A munkakeresest is olvastam, nekem mar az interjun elhangzottaktol kerekedett a szemem. Szerintem jol jartal (el)! Good riddance, ahogy az angol mondja:-D
    Oktoberi spanyol trip szuperen hangzik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Balatonon készült a kép. Hol is lehetne szebb (nekünk)? Köszönöm a megerősítést, reméltem, hogy nem én vagyok túl válogatós. :)

      Törlés
    2. Igen, a Balcsira tippeltem:)
      Nos, ahogy en latom, ez nem valogatossag, hanem korultekintes:)

      Törlés
  2. Sajnálom, de akkor így valóban nem szabad szerződni velük. Lesz majd más. Biztos vagyok benne!
    csók Gabi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés