2023. december 4., hétfő

Lépcsőlift (avagy minket is érhet néha meglepetés)

 Ez alkalomból kellemesnek mondható. A lépcsőliftet meghirdettem a FB csoportokban ahol ilyesmivel foglalkoznak. Valaki ugye jelentkezett, hogy bár a világ végén lakunk, eljön, leszereli és kifizeti az általam meghirdetett árat érte. Ebben maradtunk, s bár rossz szájízzel, de le kellett nyelnem a békát, hogy ennél többet nem kaphatunk az alig hét hónapig használt liftért. Ma azonban felhívott az Acorn (a gyártó cég) ügykezelője, elmondta, hogy látták a hirdetésem a hivatalos Acorn felhasználók csoportjában és tekintve, hogy alig hét hónapig használtuk a liftet felajánl egy lehetőséget, miszerint átváltoztatják a szerződésünket bérleti szerződésre ezért hat havi díjat levonnak abból amit kifizettem és a többit visszautalják nekünk. Nekem csak annyit kell tennem, hogy aláírva visszaküldöm a szerződést amit még délután elküldenek. (Most, hogy ezt így leírtam hirtelen elbizonytalanodtam és leellenőriztem az email címet és a telefonszámot amiről megkerestek, mert annyi átverésről hallani mostanában, de szerencsére ellenőrzött és tiszta mindkettő…phühhh) Szóval, majdnem a felét visszakapjuk amit kifizettünk májusban a lift felszerelésekor. Nem tudom, hogy ez általános-e, mert végigböngésztem a szerződést amit velük kötöttem, az oldalukat is mielőtt elkezdtem volna magam hirdetni, illetve őket is felhívtam de akkor erről nem esett szó. Természetesen lemondtam a péntekre ígérkezett vevőt és kíváncsian várom a folytatást.

“Megerősítem hogy az Ön ügyét teljes körűen felülvizsgáltuk és a körülmények hatására, a jóakarat jeleként a a következőket szeretnénk felajánlani…”

Ilyesmit is ritkán olvastam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése