2023. december 25., hétfő

Karácsony este

 Nem hitték el a lányaim, hogy a már amúgy is zsúfolt nappaliba el fog férni másfél asztal öt székkel, de elfelejtették, hogy én tetris mester vagyok :D. Már nem emlékeznek rá, hogy néhány éve egy apró Toyota Aygoval négyen indultunk sátorozni Skócia hegyei közé. Amikor az egyik kempingben kipakoltunk az autóból, szomszédaink elhűlve kérdezték Tibitől, hogy ez a négyszemélyes sátor, a hálózsákok, táskák, kosarak tele élelmiszerrel plusz mi négyen tényleg ebben az autóban jöttünk? És amikor azt mondtuk, nem is olyan közelről, hanem több, mint 11 órát vezettünk idáig pont a sziget másik végéről, végképp elnyertük az elismerésüket.

Az ágy tetejéről fotózva :)

Szóval az asztal. Felhoztam a lenti szobából és összeraktam, majd a kinyitható asztalt is behoztam és csak az egyik felét nyitottam ki. Az óriási terítő, amit mindig kettébe kellett hajtani mert túl nagyot rendeltem anno, most pont jó volt az ünnepi asztalra. Felhoztam innen onnan az ilyen olyan székeinket, Tibi a fotelben maradt, csak el kelett fordítanom az asztal felé és a székek is elfértek. Szépen megterítettem és mire Debiék megjöttek a hús is kész lett, ők hozták a pirított zöldségeket a krumplit és egy almás süteményt, mi készítettük a húst, a francia salátát (Szula ügyesen előző nap összerakta a tormás sonkatekercsekkel). A vacsora jól telt, Tibi is evett, biztos imádta a kissé bénára sikerült kaszinótojást (a fedőmáz túl sűrű volt és úgy néztek ki mintha valaki véletlenül elbotlott és beletenyerelt volna a tálba. De már nem volt erőm újat készíteni, mert mostanában ha sokat állok akkor nagyon fáj a sarkam meg a térdem. De azért szerette így is, nem mondta, de láttam hogy jólesik neki. Vacsi után Debi kivitte Sunnyt, aki egyébként is nagyon fel volt pörögve egész nap. Még a délután kiszúrta a polc tetején a csomagot amiben az ajándék labdái voltak és ott pitizett hogy vegyük le neki. De még nem volt ott az ideje. Dan szétszerelte az asztalt, levittük a helyére és elpakoltunk mindent, hogy kényelmesen le tudjunk ülni az ajándékozáshoz. Sunny volt a legviccesebb, mert végre széttéphette a csomagolást az ajándékain. Mindenki jól mulatott, kellemesen telt az este egészen nyolcig mikor Debiék hazamentek és nálunk is elkezdődött a lefekvés előtti rutin. Persze készítettünk néhány képet mert ehhez mindig ragaszkodtam mióta a lányok megszülettek. 

A legviccesebb ezek közül.

Merakutyamindigleugrik….







Aisával

A tizenhat kép közül ez lett a legelfogadhatóbb

Elf Star Wars-os karácsonyi pólóban :)

:)

Debiék érkeznek, Sunny már tudja









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése