2023. november 26., vasárnap

Érezd a ritmust!

 Tegnap este egy álmom vált valóra. Évek óta szerettem volna élőben megnézni egy ír néptáncos műsort. Bármikor látok egy rövid videót erről vagy a tévében valamilyen műsor kapcsán, végigfut a libabőr a kezemen lábamon. Tegnap előtt a fészbuk feldobott egy előadást ami érdekelhet, mert az itteni színházban lesz megtartva. Felcsillant a szemem amikor megláttam a Rhythm of the Dance táncegyüttes fellépését, de amikor megláttam hogy mindez két nap múlva lesz, akkor kissé lelombozódtam. Szulát megkérdeztem, mit szólna ha elmennék. Tibinek változó az állapota, mostanában sajnos sokszor hányt, az orvos azt mondta, hogy ez az agydaganat miatt van. Szula azt mondta, hogy menjek, persze. Úgy döntöttem ha kielégítő aznap az állapota, akkor az esti rutint egy órával előbbre hozom, egyébként is korán elalszik, és akkor odaérek a tőlünk nagyjából öt percre lévő színházba autóval. Sajnos előző éjszaka alig aludtunk, és másnap olyan voltam mint egy alvajáró. Szula elment a boltba és főzött is, így tudtam picit délelőtt pihenni. Persze, hogy ne menjem minden annyira simán, délután mikor kimentem az udvarra hogy összeszedjem a kutya után a reggel otthagyott apró ajándékokat, megbotlottam és szinte álomszerűen a földön találtam magam. Káromkodtam, hogy lehetek ilyen botlábú. Jól beütöttem a bal csípőm alatt a combom és a jobb térdem meg a jobb kisujjam. Hogy csináltam nem tudom :P. Gyorsan felmentem és lejegeltem magam, ezért szerencsére nem lettem kék, zöld és lila. Azért is elmegyek, gondoltam, még ha ott is alszom el az egyik székben. Még jócskán volt jegy online, és sikerült egész jó helyre venni, a karzaton az első sorba, szuper kilátással. Nem bántam meg, bár nem találtam a közelben parkolót, így jó tíz percet kellett gyalogolnom a színházig ami a tengerparti promenádon van. Reméltem, hogy Szulának nem kell majd riasztania, hogy jöjjek gyorsan haza, mert akkor rohanhattam volna jó darabon. 

Az élmény, még így egyedül is, csodálatos volt! Nagyon helyesek voltak, jó volt a zene, és nem csak táncoltak, énekeltek, zenéltek is, a közönséget tapsra ösztönözve, füttyögés, jókedv, vidámság volt két órán keresztül. Pirosra tapsoltam a tenyerem és szerencsére minden rendben volt itthon is.



                                                    






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése