2016. december 26., hétfő

Last Christmas George...

Tegnap éjjel alig akartam hinni a szememnek amikor még átfutottam a FB posztokat. Az egyik helyi újság osztotta meg és azonnal rákerestem a neten, mert sokszor előfordul, hogy álhíreket terjesztenek. Ez sajnos nem volt az. Meghalt a fiatalságom egyik meghatározó popzenésze George Michael, Georgios Kyriacos Panayiotou. A nyolcvanak években a falam tele volt a Bravo-ból kiszedett posztereivel és szombat esténként a disco-ban táncoltam a Careless whisper-re vagy a Last chritmas-ra, ami sajnos mostanában a könyökömön jött ki, mert itt Angliában a karácsony közeledtével mindenhol benne van az unalomig játszott ünnepi repertoárban. Faith...később ez a szám is a kedvencem lett és a  mindíg megújuló, de a korral haladó énekes folyamatosan jelen volt a popzene világában. Egészen 2011-ig amikor Bécsben rosszul lett és kórházba került. Ezután kevesebbet hallottam róla, de azért itt-ott, jótékonysági koncerteken feltűnt. Ebben az évben nagyon sok sztár hagyott itt minket, számomra George halála volt mégis a legmegdöbbentőbb, hiszen csak 53 éves volt. 
Legyen neki könnyű a föld...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése