2016. december 25., vasárnap

Karácsonyi herce-hurca

Ez a "herce-hurca" dolog még a blogolásom tavaszán kezdődött és hagyományörző módon minden karácsonyi bejegyzésem ezzel a címmel kezdődik.
Hosszú nap volt a tegnapi és függetlenül attól, hogy már három napja itthon vagyok (ami persze sokkal melósabb mint dolgozni menni) igencsak elfáradtam az esti vacsorához és az azt követő két nap ebédeihez való előkészületekben. A karácsonyfa alatt csomó kisebb és nagyobb csomag sorakozott (a lányok sportot csináltak belőle, hogy egymásnak mindenféle apróságot véve, és azt becsomagolva a fa alá pakolták). Debi is felhordta a rengeteg csomagot a saját fájuk alól. Nem emlékszem, hogy volt ennyi minden valaha is a fa alatt. A vacsorával hét körül lettem készen és ügyesen megterítettünk Szulával, hogy hatan is elférjünk körülötte. Tekintve, hogy egy családtaggal bővültünk már több mint egy év óta. Debi azt mondta, hogy szerencsés, hogy mi 24-én ünneplünk és Dan szülei pedig 25-én, így nincs vita abból, hogy kinél töltsék a gyerekek a karácsony estét. Egyszer, majd ha esetleg gyerekeik is lesznek, kész haszon lesz ez a harmonikus sorrend.
Tehát hétkor minden készen volt, és megvacsoráztunk. Ebből nem csináltam óriási parádét, mert a rántott hús, petrezselymes burgonyával és francia salátával valamint a sütemények bőven elegendők voltak a családnak. Miután megnéztük az általam készített év végi összefoglaló zenés családi videót, következtek az ajándékok. Először csak tanácstalanul álltunk vagy inkább ültünk a fa körül és azt sem tudtuk, hogy honnan kezdjük, majd egyenként elkezdtük átadni egymásnak az ajándékokat. Szerintem senki nem csalódott. Süti, dumálás és mire ágyba estem már éjfél is elmúlt. Debiék átmentek Dan szüleihez aludni, hogy reggel ott érje őket a karácsony.  Számomra a meglepetés egy MacBook volt, ami ugyan nem új (hát infarktust is kaptam volna mert horror drága) hanem egy 2009-es felújított verzió, de azt az igényt ami miatt kaptam, tökéletesen kielégíti. És hát ez az írás, mi más?
Holnap megyek a tengerbe fürdeni! :D





1 megjegyzés:

  1. Szép ünnepetek volt, ezért megérte ennyit készülődni. További szép napokat kívánok!

    Gabi

    VálaszTörlés