2016. december 22., csütörtök

Karácsony előtti herce-hurca

Nos, herce-hurcának  nem nevezném, mert tegnap óta itthon vagyok egészen 28-ig. Tehát mindenre van időm. Tegnap takarítgattam (tunk). Aisa jól megfázott így neki nem sok mindenhez volt energiája. Azért a boltba leszaladt nekem venni fagyasztott apró zöldséget a leveshez amit csináltam. Ma Brigittával megbeszéltem, hogy elmegyünk együtt a Sainsbury's-be és a Lidl-be vásárolni. Még semmit nem vettem meg a karácsonyi kajához és a sütikhez, úgyhogy már előre rettegtem a tömegtől ami a bevásárlóközpontokban várni fog minket. Az idő szép napos volt ma reggel, és bizony a parkolókban várni kellett néhány percet amíg helyet találtunk. De egyáltalán nem volt stresszes a vásárlás. A Sainsbury's csillagos ötöst kap tőlem mert hiába volt tömve emberekkel, valahogy mégis nyugisan lehetett válogatni, nézelődni a sorok között. És egyáltalán, mindenki mosolygós és türelmes volt. Egy hangos szóval, egy ingerült tekintettel nem találkoztam. A pékségnél a pulthoz állva, azonnal odaugrott egy alkalmazott, hogy miben segíthet, és amíg ő elment friss élesztőért amit kértem, vagy három másik kérdezett rá, hogy mit adhat. A pénztárnál a hosszú sorok ellenére tíz percnél többet nem kellett várnom, hogy sorra kerüljek. Egy piros sapkás alkalmazott nagy dobozzal sétált a sorban állók között, és csokival kínált meg mindenkit. Igaz, majd' három órát töltöttem vásárlással, de nem merített ki annyira,  mint mondjuk a péntek délutánonkénti bevásárlás. A lányok addig felállították a fát és fel is díszítették. Így két nappal karácsony előtt már megengedett. Ezért picit már közelítünk az angol szokásokhoz, de a magyartól sem távolodunk el annyira. Minden ajándékot a fa alá tettünk. Debiéknek nagyobb fája van és tele pakolták apró ajándékokkal, úgyhogy lesz mit kicsomagolni 24-én este. Holnap sütöm a beiglit és a zserbót. A mézeskalácsok is készen vannak, sőt már a fele el is fogyott. Szula nagyon szereti, így mindíg csemegézik a saját készítésűiből. Aisával házikót is csináltunk, de a dekorálás terén még fejlődnünk kell, azért nem lett rossz.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése