2015. március 23., hétfő

Öt perc az esti családi körben

Debi próbálgatta a tablethez rendelt billentyűzetem és lejegyezte amit a családdal kommunikáltam cirka öt perc alatt. Az egész szövegben az a legviccesebb, hogy csak azt irta le amit én mondtam...

"Anya Random Esteje
Rohadekok mindjart irok nekik egy nagyon csunya levelet, order history, neeem es kapjatok be. Latod instagram facebook es a flickrt lehet. Ne! Micsoda egy rohadt egy banda! Most kivancsi vagyok, csomo levelet... kepet kivalasztott, ezzel toltottem az idomet a delutanomat amig te elmentel, ido vesztegetes volt. Mi csinalsz? Jol el vagy magaddal. Miert nincs itt olyan hogy osszes kijelolese, szar ipad...szegeny ipad mar ezt is bantom... Cucikam elmesz furdeni? Faj a hasad? Mitol faj? Tya biztos ..biz.. sokat ittal egyszerre, nem bufiztetlek, nem, lemesz  a lepcson akkor feljon a buborek, lemesz es akkor feljon igy szokott lenni, bufi, blooh. Ezek mind. Ez mi volt? Maci? bloh bloh, menjel furdeni cucikam, latod mennyi ido van mar. Mert ezek mar fent vannak a BT cloudon, megnyitom akkor ujra feltolti az osszeset megint. Cucikam menjel furdeni, semmit nem csinalok, menjel macikam, aisa lattad mar ezt amit a debi kuldott? Mi az a rule, rule az a szabaly? Vonatkoznak rad, ez tok jo pofa..."

A lényeg, hogy bosszankodtam az egyik fotónyomtató cég miatt, majd Aisát próbáltam rávenni hogy végre menjen fürdeni.
Már rég nevettem úgy, hogy potyogtak a könnyeim, amikor elolvastam 😂

1 megjegyzés: