2009. december 13., vasárnap

Ha bejön a szombat...

Szombaton úgy gondoltam lustálkodom egy kicsit. Ez kb. fél hétig sikerült, aztán Aisa szörcsögő, szipogó hangjára csak ki kellett nyitnom a szemem. Megfázott... Ennek árnyékában telik a hétvége. Tibi felvetette, hogy ne főzőcskézzek, inkább sétáljunk át enni az Allee-ba, és még mosogatni sem kell. OK. úgy sem volt sok kedvem főzni, ötletem sincs mit. Pláne mióta a drágám átment vegába, így a felhozatal a következő : 1 család, 5 fő: 1db. lisztérzékeny csaj, 1 db vega fater, 1 db válogatós szipogós, náthás kiscsaj, 1 db ugyancsak válogatós nagycsaj és 1 db mindentmegeszekcsakgyorslegyen muter. Igen, tényleg jobb lesz ha átmegyünk és mindenki választ magának.
Persze Debi a gyrostál felét otthagyta, Aisának nem izlett a zöldséges tészta, Szula megette a saját kis Scsevapcsicsáját, Tibi is a falafel gombócait.
A vásárcsarnok előtt már kitették a fenyőfákat. Odamentünk az egyikhez és megkérdeztem, hogy mennyibe kerül. 7000 métere a Normand-nak 5000 az ezüst... uhh.
Próbáltam alkudni egy másfélméteres Normand-ra de még nem igazán volt fogékony rá az eladó. Nem baj, úgyis csak szánkóval akartam hazahúzni a fát, méteres hóban. Azt még megvárom.
Este rajzolási lázban égett a három csemete, először az általuk ismert rajzfilmfigurákat vetették papírra, majd új, a saját képzeletük szüleménye került a fehér lapokra.

Ma Hanukavásár és könyvünnep van a suliban, úgy volt, hogy én megyek a lányokkal, de Aisa betegsége miatt inkább Tibi ment el és Aisával maradtam itthon. Sajnálom, mert érdekelt volna a program. Boldog Hanukát! Elvileg ma van a második napja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése