2009. december 24., csütörtök

Karácsonyi herce-hurca

A reggel szépen kezdődött: én szerettem volna ha - ami oly ritkán adódik - egy szépen megterített asztalnál finomságokat reggelizni. A lányok úgy összevesztek, hogy teljesen kiborultam és eltörött a mécses. Nem is reggeliztem és hiába dicsérték, hogy ilyen meg olyan finom, nekem már rosszul kezdődött a nap...
Amikor végre összeszedtem magam elkezdtem a karácsonyi vacsorát. Tibi pedig elment Tárnokra, mert csak egy nagylábosom volt itt, és ugye a leves és a töltött káposzta...
A levest feltettem főni:Aisa pedig lelkesen segített elkészíteni a töltött káposztához a húsgombócokat:






Nagyon finom lett, de tényleg!
Három körül Tibi berakta a fát a tartóba (szerencsésen választottam, alig kellett dolgozni vele. Nagyon szép kis fa! Behoztuk és a lányok feldíszítették:



Amikor végre ötre készen lettem a kajával és megterítettem, behívtam a családot a konyhába és megvacsiztunk. Húslevest cérnametélttel, rántott csirkemellet és rántott halat, rizzsel, krumplival. Evés után bementünk a szobába és kiderült, hogy közben meglepett bennünket a télapó (mert hozzánk Ő jár, hogy a Jézuska dolgát is megkönnyítsük).



Mindenki megkapta amit szeretett volna: Debi a Samsung Corby-t, Szula a gitárt (már szerzett is egy dalt) Aisa pedig nagyon klassz gyöngyös játékot, és mindhárom kapott 1-1 könyvet + egy Hannah Montana DVD-t. Tibi is kapott a télapótól egy könyvet...:)



Végül a süti:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése