2009. december 30., szerda

Fodrász

Már hetek óta tervezem, hogy elmegyek fodrászhoz. Debinek sem ártana, mert neki nemcsak sok, hanem vastag és hosszú is a haja, és szeptemberben volt először és utóljára fodrásznál. Akkor nagyon jól megcsinálta a tárnoki fodrász a haját. Tárnokon kb. 3 fodrász van. Az én hajamat Brigi csinálta, kb. 1000 és 1500 Ft között, ami tárnoki viszonylatban is nagyon olcsó volt. A legdrágább fodrász 3000 forintért vágott. Szóval itt Budapesten van fodrász dögivel, minden utcában egy legalább, ha nem több. De mégis hová menjünk? Ki tudja megmondani, hogy melyik fodrász a legjobb, vagy legalábbis közepesen jó? Néhány napja bementünk az Allee-ban működő fodrászüzletbe és megkérdeztem, hogy mennyibe kerül egy vágás szárítás? 4600 Ft, mondta egy kedves hölgy. Upszi! Hát ez nem semmi! Tárnokon a legmerészebb szilveszteri vagy menyasszonyi hajcsodát sem mernék 4000 fölött megcsinálni! Itt viszont nyissz-nyassz, egy kis vágás (persze rövid hajnál) és lesz miből kifizetni az üzlet bérleti díját. Na már akkor elhatároztam, hogy oda nem... Aztán telefonáltam, nézelődtem és ma, az év utolsó előtti napján, amikor az is fodrászhoz megy aki egész évben nem, ma már sürgetőnek találtam a problémát. Végül Tibi rábeszélt, hogy menjünk a marha drága fodrászhoz és du. négykor már ott ültem a székében. Mit mondjak? Hát én egy kicsit merészebb séróra vágytam. Kicsit langyosvíz, nyanyás stb. Debi szerint jó, de persze ő elfogult. Neki sem úgy sikerült ahogy elsőre, már a tükörben láttam, amikor a fodrász megkérdezte, hogy jó-e, már láttam az arcán azt a "mindjárt elsírom magam, csak hagyjatok békén" kifejezést. Aztán ahogy kijöttünk eltörött a mécses, itt nem jó, elől rövid, hátul sem jó és oldalt sem... Amikor hazaértünk egyhangúan jónak minősítették a hajunkat, de hát ők is elfogultak. Szegény kislányom, elkezdődött a "hol találok jó fodrászt, és kifésülöm az egész szar hajamat fodrász után" mizéria, amit már én is végigjártam. Tibi nem érti, mi a problémánk? Pasi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése