2020. április 3., péntek

Mindenki együtt :)

sor a Sainsburys előtt, a két méter
távolságot megtartva
Az utóbbi pár nap munkával telt, nem nagyon volt időm semmire. Amikor meg volt, csak tétlenül bámultam a közösségi oldalakat. Befejeztem a könyvem és emiatt tétlenkedek. Tegnap szabadnapom volt de mától előreláthatólag majdnem két hétig dolgozom. A fél Carisbrooke otthon van, mert vagy ő vagy valamelyik családtagja beteg, ezért aki megmaradt, próbálja pótolni ezen shifteket. Közben nézzük egymást, melyikünk lesz a következő. Ha nem lenne Beata, a lengyel kolléganőm, akkor sokkal uncsibb lenne dolgozni, mert együtt dolgozunk és sokat röhögünk, sokszor magunkon is. Elnézve ismerőseim posztjait a fészen, kivételesen szerencsésnek tartom magam, hogy dolgozhatom, és nem kell egésznap a szeretett családom körében lennem, akiket persze, hogy szeretek, de azért napi 24 órában jóból is megárt a sok. Azonkívül szerencsés vagyok mert pénzt kereshetek és nem kell aggódnom, miből fizetem a számláink.
Tibi végre megcsinálta a Bromptonját és naponta bicajozik egy nagyot. Aisa és Szula reggelente kiviszik Sunnyt, néha Debike és Dan is elviszik sétálni.
Add caption
Ma vásárolni voltam a Sainsbury's-be ahol most egyesével lehet csak bemenni, és hosszú sort kell végigállni, mert csak akkor engednek be ha valaki kijön. A dolgozók lefertőtlenítik a kosarat úgy adják a kezedbe. Viszonylag gyorsan végigálltam a sort és nagyjából mindent kaptam amit venni akartam. Persze jóval kisebb most a választék, de mindig van valami alternatíva. Az egyik idősebb nővérnek is vettem ezt azt és Beátának is hoztam gyümölcsöt. (Kaptam cserébe valami finom almás fánkot vagy mit. Tibi megette az egészet annyira szerette. Majd elkérem a receptet tőle) Hazaérve mindenki egy kupacban volt a szobában, de jókedvű társaság volt, és akkor nem bánom ha a feje tetején áll minden.
ennyi maradt... :P
A naptár szerint két naponta porszívózik valaki, aztán majd kialakul még, hogy ki mit csinál ha én nem tudok, mert dolgozom. (Sportnapnak neveztem el)
 Az ebédet ma én csináltam (kelkáposzta főzelék fasírttal) hagytak nekem is egy keveset. :P Holnap rakott krumpli lesz, azt majd Szula és talán Debi készíti.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése