2019. október 28., hétfő

Ajvé, Aisa 16!


 Aisa szülinapja kalandosan kezdődött, mivel rendeltünk neki a Curry's-ből egy Fossil Smart Watch-ot, amit néhány nap múlva kézbesítettek is. Tibivel izgatottan vettük ki a külső dobozból, de nagy meglepetésünkre egy Apple Watch dobozát pillantottuk meg. Összenéztünk. A nagyobbik dobozon az én nevem és címem szerepelt, azonban a  belsejében lévő papíron egy sommerseti hölgy adatai. Szegény, gondoltam, nagy meglepetés lesz ha a drága Apple Watch helyett egy Fossil-t kap, ami ugyancsak szép, és tetszetős, de negyedannyiba kerül. Cserebere fogadom, többet vissza nem adom... :P, mondhattam volna de Aisának androidja van, semmit nem ér az Apple órával, a szülinap két nap múlva,  ráadásul hétvége! Ajvé!

Ha nincs olyan szerencsénk, hogy a barátnőm férje a Curry's-ben dolgozik, akkor nem tudom, hogy oldottuk volna meg a cserét. De sikerült.
Vasárnap háromig dolgoztam, és munka közben megszületett egy ötlet a fejemben a szülinapi meglepetéssel kapcsolatban. Mivel Aisa nem szokott partizni, és még szünet is van, arra gondoltam, hogy meghívom másnap reggelre a barátait a kedvenc kutyasétáltató helyünk (Cockington) teázójába.
A Tearoom Cockington közepén, egy hatalmas park szélén lévő öreg, de nagyon előkelő kinézetű ház. Úgy gondoltam, az egyik barátnő anyukájával megbeszélem, hogy jöjjenek oda tíz órára és ha tudják, értesítsék a többieket is (kb.3-4 lány). Munka után úgy ahogy voltam egyenruhában, legurultam a központba és kerestem egy kártya boltot ami még nyitva van és vettem egy 16-os feliratú lufit, majd ezután elszáguldottam a Cockington Tearoomba. Lecsúszkáltam a még igencsak sáros domboldalon (tekintve hogy napokig esett)  és beestem a lufival a teázóba. Egy ismerősöm, Niki épp ott dolgozik, és megbeszéltem vele, hogy másnap kiteszik valamelyik asztalhoz a lufit és a többiek is odamennek. Amikor mindenki ott van, akkor Rebekah (Aisa barátnőjének anyukája) küld egy üzenetet, hogy mehetünk. Akkor majd odasétálunk és valamilyen ürüggyel bemegyünk.

Ezután visszamásztam az autóhoz és átmentem a város másik végébe, a Curry's-be ahol Balázs kicserélte az órákat (nem volt neki sem egyszerű). Úgy, ahogy voltam, rohantam takarítani (az esti meló) majd fél hatkor felvettem a kikötőbe Tibit, aki ott végzett a műszakjával. Phüh...

Aisát megkértem, ma szépen öltözzön fel kutyasétáltatáshoz, mert szeretnék képeket készíteni róla.

Egy óra séta után Rebekah üzenetet küldött, hogy lent várnak a teaházban, a lufis asztalnál és Aisa két barátnője is ott van. Komótosan sétáltunk az épület felé, mikor Aisa barátnőit megláttuk az úton sétálni.
- Mit keresnek itt? - kérdezte tőlem - Anyaaaaa?
Kissé zavarban volt a meglepettségtől de azért látszott, hogy örül a találkozásnak. Ittunk egy forró csokit, ettünk egy kis sütit, majd elváltunk.
Este tortáztunk és átadtuk az ajándékokat, Debitől egy nagyon komoly rúzs készletet kapott, boszorkányos könyvet (mindenféle füves, fűszeres dologgal benne), egy cuki, süni alakú gyertyát, arcmaszkot, tőlünk pedig ugye a kalandos úton megszerzett sport órát. Szula sem feledkezett meg a tesójáról, az ajándéka még úton :)



Barátokkal

Sunny lufizik

Torta :)










Egy rakáson pihenjük ki a fáradalmakat :)

1 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot a lánynak!
    Nagyon ügyes voltál, és szerintem emlékezetes nap marad ez mindenkinek.
    Gabi

    VálaszTörlés