2019. szeptember 5., csütörtök

TANIA feltámad

Az év elején kicsit "gatyába ráztam" a könyvem és a két első részt egybeolvasztottam. Átgereblyéztem az egészet és ami felesleges volt, azt kidobtam belőle. Így lett két könyv a háromból és a címe pedig TANIA lett. Most, hogy itt az ősz és volt egy kis időm és kedvem átnézni a pályázatokat, megakadt a szemem az egyik oldalon egy felhívásra, miszerint az egyik kisebb kiadó elsőkönyvet szerzőket keres, hogy e-könyv formájában kiadhassa a könyveket, így adva lehetőséget nekik, hogy jobban megismerjék a nevüket. Nosza, gondoltam, nincs vesztenivalóm. Elküldtem Taniát a kiadó email címére egy szinopszis kíséretében és vártam, hogy történjen valami. Másnap jött a levél, hogy köszönik megkapták és ha átolvasták a kéziratot, jelentkezni fognak.  Két nap se kellett, jött egy email ami nagyon feldobott. A szerkesztő ezt válaszolta:

"Kedves Krisztina Braun.

Átolvastam a kéziratát. Szerintem izgalmas, lebilincselő, az olvasót a székhez szegezi. Elküldeném Önnek a szerződést. Arra kérem, hogy olvassa át. Ha bármilyen kérése felmerülne, akkor bármelyik elérhetőségemen kereshet. "

Ez egy kis kiadó, és nem olyan régen kezdtek el működni.  Nem titok, ez az Ágenda kiadó, és Debrecenben van a székhelyük. Mindösszesen tizenhat könyv van fent a kínálatukban a saját szerzőiktől. Ellenben olyan partnereik vannak (ahol a könyvek megjelennek online) mint a Bookline, Libri, Líra, Book&Walk, Moly, Bookline, Google play, E-könyv bazár, Amazon. Próbáltam utánuk nézni, de még semmi olyat nem találtam, ami miatt óvatosnak kéne lennem velük. 
A szerződésüket átolvasva elég korrektek. Bár nem számítok nagy dolgokra, de az is óriási lépés, hogy ezeken az oldalakon megtalálható lesz  a TANIA. És ha jól megy, a második részt is beküldöm egy idő után. Nos, minden egy apró lépéssel kezdődik és ki tudja, mi lesz belőle. 
Debike nekilátott átszerkeszteni a borítót, amit eredetileg is ő tervezett (szerintem nagyon jó mindhárom borító), mert a saját borítómmal jelenhet meg.  Azért az is nagy dolog, hogy végre nem nekem kell fizetni azért, hogy valahol elérhető legyen.
Én annyira boldog vagyok, hogy végre valaki vette a fáradtságot és figyelemre méltatta a könyvet, ami tényleg nagyon jó, higyjétek el! (a néhány olvasómon kívül akik tényleg nagyon szerették) 
Nem vagyok beképzelt, de ahogy én is, úgy még sokan rajtam kívül szeretjük a felhőtlen kikapcsolódást a mindennapoktól való elszakadást. És ez egy ilyen könyv, szórakoztató, agyszellőztető. (nah ezt majd ne felejtsem el a fülszövegbe írni ha brutál híres leszek :D , persze csak a NewYork Times ajánlása után XD )

Folyt.köv.


3 megjegyzés:

  1. Sok sikert kívánok! És a könyvet csak ajánlani tudom, bár én még az eredetit olvastam.

    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igazából nincs sok különbség, csak a két első kötetet egybeolvasztottam, és újra átnéztem, hogy a felesleges kötőszavakat, szóismétléseket kiiktassam.

      Törlés
    2. Gondoltam, hogy a lényeg nem változott. :)

      Törlés