2019. szeptember 6., péntek

Őszi tervezgetések

Dél-koreát is eléri valami fránya tájfun, úgyhogy izgulhatok a hétvégén. Remélhetőleg semmi komoly nem lesz, de azért elég heves szél és rengeteg eső főleg. Szulának valami kaját be kell szereznie, hogy ne haljon éhen, ha esetleg nem tud kimenni egy vagy két napig a lakásból. Még mindig nem könnyű. Néha küld egy-egy képet, hogy ezt vagy azt talált de egyik sem rendes ebédnek való, csak olyan rágcsálnivalók.
Aisának elkezdődött a suli tegnap. A legnagyobb stresszt az okozta, hogy a tolltartót amit vett, használhatja e a suliban, mert szigorú szabályok vannak egy két éve, hogy csak átlátszó, lapos bénaságokat lehet használni,  ő meg vett egy átlátszó téglalap alakú cseresznyés mintásat (!) . Én nem is tudom, hogy volt mersze!!! :D Igazi lázadó a csaj :P
De végül tegnap a tanár azt mondta, hogy nincs vele baja, szóval használhatja. Phühhh.... :D
Egyébként elég húzós lesz ez az év, kisérettségi meg minden és hetente két három alkalommal négyig bent lesz mert hol matek, hol science különórák lesznek.

Mi meg megyünk Malagába, ja csak úgy. Mert Tibinek lesz még egy hét szabija októberben és gondoltuk, hogy megyünk ahová olcsók a repjegyek. De persze hiába harminc font meg tizenakárhány, azért ha egymás mellett akarunk ülni és az egyikünk nem a repülő végén a folyosó mellett és a másikunk meg az elején a folyosó mellett (mert ugye nem ülhetsz ám az ablak mellé) akkor fizetni kell pluszban és már a normális kisbőröndöt sem lehet felvinni, csak ha priority jegyet veszel hozzá. Szóval oda- vissza plusz egy százas. Remélem azért kellemes idő lesz és nem fog épp szakadni az eső :D Itt meg majd hétágra süt a nap a "vacak" angol időjárásnak köszönhetően :D Furi lesz igazából, mert a lányok nélkül még nem voltam "nyaralni" :/

Debikéék is voltak Skóciában, Edinburgh-ban  egy hétig, és nem volt rossz idejük. Debi úgy gondolta,  csak meleg ruhákra lesz szüksége, de végül olyan meleg lett, hogy muszáj volt vennie egy nyári ruhát. Elmentek a kedvenceim előadására is. Már évek óta követem őket a FB-on Foil Arms and Hogs a nevük. Irigy is voltam rájuk.

Szeptember végén pedig végre megnézhetem a Macskákat! eredeti angol nyelven!  18 éves koromban láttam először, a Madách-ban, az akkori kolléganőmmel mentem el, és nagyon szerettem. Most, 32 év elteltével kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd angolul. Itt lesz a Torquay Princess Theatre-ban. Aisát is visszük, hagy művelődjön az a gyerek! :)

Szula küldött néhány képet a Palotáról, amit néhány napja látogattak meg:






3 megjegyzés:

  1. Erre keltem szinte, hogy az első ami itt a szemembe ötlött, hogy tájfun éri el a koreai félszigetet, és persze azonnal rád gondoltam. Biztos, hogy az ott élők ellátják megfelelő tanácsokkal a külföldi diákokat, és így nem lesz semmi gond. Ettől még te izgulni fogsz, én is így lennék vele.
    Micsoda lázadó gyerekeid vannak, holmi mintás tolltartó. :D
    Toscana, Malaga - tudtok élni! ;)

    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem volt komoly, csak erős szél. :)

      Törlés