2018. június 25., hétfő

Kutyabaj 2.

Képet, azt nem tudok feltenni sajnos.
Az történt ugyanis, hogy miután meginterjúvoltam a szomszéd családot, mit szólnának a szomszédjukban egy kutyához és ők tapsikoltak örömükben (majd meglátjuk később is így lesz-e) Aisa üzenetet küldött a tenyésztőnek, hogy akkor ma mennénk ötkor az előleggel, és lefoglalóznánk a barna kutyust. Ez volt kábé fél négykor. Ötkor még semmi visszajelzés. Próbáltuk felhívni, nem vette fel. Próbáltam az én számomról cselesen felhívni, mert azt nem ismeri, de azt sem vette fel. Üzenetekre nem válaszolt. Na jó, gondoltam ez egy sunyi pasi, és biztos valaki ráigért a kutyára és tegnap elvitte, nekünk meg nem válaszol inkább, mert ugye megigérte, hogy ma délutánig még tartja nekünk. Aztán hatkor felkerekedtünk Aisával és elmentünk a pasas házához. Csengettünk, kopogtunk. Semmi. Elindultunk visszafelé. Mondtam Aisának, hogy jobb is, hogy most derült ki róla, hogy ilyen megbízhatatlan, mert ha már odaadtuk az előleget, akkor fújhatjuk később ha eltűnik. De mondtam azt is, hogy lehet, hogy csak valami váratlan dolog közbejött és nem tudja használni a telefonját, nem látja az üzeneteket. Már jó messze jártunk mikor engem felhívott, Aisának pedig küldött egy üzenetet, hogy minden oké. Ezt mire írta, nem tudjuk, hiszen az utolsó üzenetünk az volt, hogy ott voltunk, és írjon, ha még megvan a kutya, vagy ha nincs, akkor is. Visszahívtam és mondta, hogy valahol voltak, de újra el kell menniük, és holnap délután jöjjünk át, akkor lefoglalózhatjuk a kutyát
Hát, itt tartunk. Remélem, ha holnap délután odamegyünk, legalább ajtót nyit, és kapok minimum egy sajtcédulát a foglalóról.
Hazafelé benéztünk a Pets at home-ba és mindenféle csilivili,  drága kutyacuccot nézegettünk amit persze nem fogunk megvenni, mert van ahol sokkal olcsóbban lehet ugyanezeket kapni.
Holnap update, remélhetőleg az első közös képpel az új családtagunkról. :)

1 megjegyzés:

  1. Jaj, szegény Aisa! Nem indul jól ez a kutya dolog, de lehet majd pont ezért sül el remekül.
    Izgatottan várjuk a fotót a kislányról! :)

    VálaszTörlés