2013. február 15., péntek

Mélyvíz! Csak úszóknak!

És engem bedobtak, pedig épp hogy elevickélek... Tegnap délelőtt felhívott Nigel a Devonshire hotelből és gratulált, mert megkaptam az állást. Ennek örömére este fél hatra be kellett mennem az étterembe a vacsoráztatásban segíteni. Egy ázsiai férfi (gondolom valami főnökféle) mutatta meg,hogy mit kell csinálnom és neki segítettem. Nem mondom, hogy a csekély két óra alatt nem kaptam minimum százféle információt, amit meg kell jegyeznem, és úgy elfáradtam 8-ra mint a kutya. Három, sőt négy tányér egy kézen (forró) és közben a másikban másik két tányér...:P Melegvíz,kávé, tea innen-onnan és a zöld, barna trutyik között is ki kellett ismernem magam. A konyhai dolgozók férfiak (persze 90 százalékban lengyelek...) pakolták a kaját, én meg vittem ahová Kelvin (az ázsiai pasas) mondta. Nem volt egyszerű, de tényleg...
Ma reggel hétre kellett mennem. Kelvin mondta, hogy nem egyforma a reggeli és a vacsora, higyjem el, hogy nagyon kell figyelni. Miután csekély három órát aludtam az éjjel mert Aisa belázasodott, és rosszul volt szegénykém, frissen megjelentem hétkor a szállodában. Szerencsére Tibi eltudott vinni mielőtt dolgozni ment ő is. Az  hagyján, hogy 10 asztalt kaptam, hanem a gyors instrukciók után (aminek a felét is alig értettem) már jöttek is a nénik-bácsik és meg kellett kérdeznem mit szeretnének (aminek a felét sem értettem). Nigel jött és segített, de fél óra múlva már úgy gondoltam, hogy nem, én ezt nem tudom csinálni. Az egyik asztalnál már harmadszor vittem ki más kaját (rosszul értettem) a másik asztalhoz még el sem jutottam, a harmadikról már leszedni kellett volna... Síkítani szerettem volna legszivesebben és hazarohanni... , aztán úgy gondoltam, hogy csak nem fog ki rajtam ez a látszólag egyszerű munka... Amikor mindenkinek elmondtam, hogy bocsánat de ez az első napom és nem is értek mindent, akkor nagyon kedvesek voltak a nénik -bácsik, és szépen mindent visszahordtam a konyhába, és a megfelelő helyre tettem, dobtam, öntöttem. Már mindenki hazament, amikor még porszívóztam és lelestem a többi asztalról, hogy kell megteríteni és felirtam minden asztalnál mit fognak enni (számozva vannak az asztalok szerencsére), és 11.40-kor kiléptem a szálloda ajtaján. A jövő heti beosztásom megkaptam, négyszer kell szobákat takarítani és háromszor reggeliztetni és vacsoráztatni, egészen szombatig. Vasárnap pihenőnap. Este megyek vissza, remélem nem torkollik újra pánikba az estém, és nagyjából meg tudom oldani ezeket az egyszerűnek tűnő feladatokat...

5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ, de ügyes vagy hogy nem adtad fel, majd bele jössz, de ki volt a lázas lányoddal? Ilyenkor mit csináltok majd? Sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsere a nagylanyaim itthon vannak most. Debi 16, ö péntekenként nincs suliban. Ha mindketten dolgozunk es a lAnyok suliban vannak akkor bizony valamelyikunk szabadnapot ker, mashogy nem megy.

      Törlés
  2. A negyszer takaritani, haromszor etkeztetni azt jelenti, hogy 7 napot dolgozol szabadnap nelkul?
    Huuuh. Remelem, nem veszed rossz neven, de ez elegge kizsigerelonek tunik.
    Napi hany orat jelent ez?
    Probanap semmi? Ez eleg szokatlan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát picit ugy erzem en is hogy ket ember helyett vettek fel, de napi 6 oranal nem dogozom tobbet. Igaz, csUtortok ota dolgozom reggel es este, es csak vasarnap lesz egy szabadnapom.

      Törlés
  3. Jó, hogy nem adtad fel azonnal. Ha másra nem is lesz jó, legalább tanulsz valami újat, tapasztalatot szerzel és csinálsz valamit, amíg keresel valami olyat, ami jobban tetszik. Addig se üldögélsz otthon.

    VálaszTörlés