2011. december 24., szombat

Karácsony 2011


Szerencsére elég nyugisan telt ez a mai nap. Lehet hogy azért mert megfenyegettem a lányokat,hogy minden veszekedésük fél órával tolja el a gyertyagyújtás időpontját :) A beigli szinte tökéletesre sikerült, véletlenül 18 év után nem repedt el. A töltött káposztát már tegnap megcsináltam ma a husilevest és a rántott húst, krumplival és burgonyasalátával. Sajnos Szula egész nap nem érezte jól magát, a betegség kerülgette, ami estére bizony ki is jött, mert lázas lett. Tibi egésznap dolgozott de 4-re hazajött, mi addigra már a karifát felállítottuk, feldíszítettük és a kaja is készen
lett. Szépen felöltöztünk, és vacsoráztunk. Aztán jöhetett a papírszaggatás :) Szerintem mindenki jól járt. Én most kaptam egy igazi Dior parfümöt és a régen vágyott és a könyvünnepet otthagyott Kepes könyvet. Tibinek már két hete odaadtam az Azzaro-t, hogy illatozzon az utasoknak, így most nem tudtam semmit adni neki. Tomi írta a FB-on, hogy ők is állítottak fát,de majd csak holnap ajándékoznak. Mivel Torquay-ban kb. 5 fok körül van és így a hó nem esik, a belvárosban habban szórták a járókelőket műhó gyanánt de állítólag nagyon klassz volt. Remélem Szula gyorsan rendbe jön, mert 2-án szeretnénk a Sárvári fürdőbe
elmenni, mert nyertünk 5 belépőt. Mivel mi nagyon rendes és adakozó emberek vagyunk, a Hősök terén felállított Mikulásgyárban több tonna játékot elvittünk itthonról, ezt kaptuk cserébe. Remélem jövő karácsonykor már Angliában leszünk. És még egy nagy dolog, az én pici hugom beiglit sütött!! És nem is akármilyet!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése