2011. december 5., hétfő

Nyavaja

Ma délelőtt egyszer csak tüsszentettem egyet és onnantól számítva betegnek érzem magam. Pláne a mai naptól két hétig szigorú fogyókúrára fogtam magam, mert 66 kg vagyok és ha jön a karácsony az + 2 kg. Na most, ha lefogyok két hét alatt 4 kg-ot és karácsonykor visszafogyok +2 kg-ot az tiszta haszon :) Mostmár csak a megvalósítás lesz nehéz. Itt van ez a takonykór és plusz korog a gyomrom.

Holnap reggel jön a Miki és a lányok a következőt kérték: fejenként egy üveg Nutella, CSAK névreszóló és kizárólagos használatra! 1 csomag pisztácia!
Én még megtoldottam (Miki megsegítésére egy csomag savanyú cukor, nyalóka összeállítással mert nem tudtam tegnap a Müller-ben megállni, hogy ne vegyek. Vettem még három igazi mikulás zsákot és nem csomagot. Évek óta másfél órába telik amíg a "Mikulás" becsempészi a csajok szobájába a csomagját, mert ilyenkor olyan éberen alszanak, de a csomag az zörög-csörög, susog és szegény Mikulás ha már bejutott nagy nehezen valahogy a kéményen, legalább a gyerekszobában ne bukjon le a zörgő csomagjaival. Ezért megleptem Őt három egyforma zsákocskával, amelyre este még a lányok nevét is rá fogom hímezni. Rengeteg időt fogok az Öregnek megspórolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése