2011. december 4., vasárnap

Hahh

Csuda dolog ez, az ember tényleg megsavanyodik ahogy egyre idősebb lesz. Nézve a 2009-es bejegyzéseim, még a katasztrófálisnak tűnő eseményeket is humorral fűszerezve és vidáman írtam le. Mostanában viszont inkább csak a szomorúság, sötét jövő stb. életszemlélettel publikálom a gondolataim! Hát nem! Nem fogom hagyni, hogy bedaráljon a kor! Optimizmus, vidámság, jókedv és érzem akkor a környezetem is változni fog! Ma nincs itthon Aisa. A barátnőjénél alszik életében másodszor. Úgy várta már. Azt mondta, hogy akkor legalább ugyanolyan uzsonnát visz hétfőn a suliba, mint ő. Tehát finomságokat :) Nem olyan vacak sonkás sajtos kiflit, meg egy szelet almát, mint amit én teszek neki reggelente :O Persze ezt csak én tettem hozzá.Ő csak annyit mondott: " bocsi anya! Ugye nem haragszol? " mert arra nagyon vigyáz, hogy engem ne bántson meg. Reggel a barátnője anyukájának szép sport Mercijével érkeztek Aisáért! Délután felhívtam őket. Csak kétszer hányt hazáig...De már semmi baj! Elfelejtettem mondani, hogy ha a hátsó ülésen a szélén ül, akkor felkeveredik a gyomra :( upsz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése