2010. január 15., péntek

zajlik, zajlik az élet

Sajnos a BKV sztrájk már négy napja tart, és attól függetlenül, hogy megértem a sztrájkolókat, bosszankodom, mert a bérletem nem használom, viszont az autómba tankolni kellett már kétszer... mert egyszerűen nem tudjuk máshogy megoldani a suliba és munkába járást. Nagyon remélem, hogy hétfőn már "normális" úton-módon közelíthetjük meg a munkahelyünket.
Már harmadszor voltam tegnap tornázni :) Ennek nagyon örülök, mert ez már rendszeresnek mondható :P Edzés közben csendes szemlélődőként mulatok a körülöttem lévőkön. Tegnap egy tip-top kifestett fodrásztól kipattant szőke szépség nyomta a súlyokat. Rátapadtak az éhes férfiszemek, és mindenki tett még egy 10 kilós súlyt a sulyzójára... hehe. A pasik nagyon hiúk, az összes ott van a tükör előtt és úgy nyomja, a nők inkább bele sem néznek :) Holnap már bérletet kell venni, csak akkor lehet hónap végéig ingyenes járni, aztán a jövő hónapban már fizetős lesz. Igazság szerint attól van izomlázam, hogy utána az Intersparban bevásároltam és három szatyorral mentem haza. Lehet, hogy nekem már ezek után a konditerem pihenés és nyaralás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése