2010. január 2., szombat

Nozi

Hétfőn dolgozni megyek, addig már csak kettőt kell aludni. Igazából már várom, jó lesz a kollégákkal dumcsizni, kinek hogyan telt ez a másfél hét. Rémes, hogy éjfélkor még nem tudok aludni, másnap viszont kilenckor kelek fel, és tízkor reggelizünk. Én sokkal jobban szeretem, ha legkésőbb fél hatkor kelünk, és este kilenckor már álmos vagyok. Ma újra hálátlan feladat jutott nekem, szegény Nozi Debi hörcsöge tegnap este meghalt. Lassan három éves kis höri volt, ebből majdnem két évet töltött nálunk. Egy kis dobozban temettük el a Dunaparton egy fűzfa alá. Nyáron hasonlóan kellemetlen volt, amikor a Gesztenye osztály hörcsöge a vakáción hozzánk került és két nap múlva meghalt. Szörcsike is öreg volt, de nem gondoltam hogy pont nálunk hunyja le végleg a szemét. Őt sikerült az iskola kertjében eltemetnünk ahová a többi állatházi kedvenc kerül. Hát így kezdődött ez az év, tavaly Bonifáctól a labradoromtól kellett elválni, bár ő sokkal jobb kezekbe került mint nálunk, mert sokat foglalkoznak vele és vannak játszótársai is :), most pedig Nozika halt meg. Már csak Tökmag van az ékszerteknősünk, aki lassan öt éves. Remélem ő még sokáig velünk marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése