2013. október 17., csütörtök

Hahó a tenger!

Annak, hogy ideköltöztünk, több oka is van. De sokat lendített az elhatározásunkon az, hogy itt a TENGER. Igazából csak most döbbenten rá, hogy nagyon kötõdõm hozzá, amikor a néhány hete itt élõ unokahugom azt mondta, hogy soha többé nem akar olyan helyen lakni ahol nincs tenger. és akkor  rájöttem hogy én sem. Igaz, hogy nem megyek le mindennap a partra, de ha tehetem és idõm engedi akkor igen. Távolról a hegytetõrõl, vagy közvetlenül a partján hallgatom a csapkodó hullámokat, vagy csak a szelíden visszahúzódó víz  selymes hangját apály idején.  A sziklás,  kavicsos parton bogarászok, érdekes, színes kövecskéket gyüjtve, vagy nyáron a forró homokban ücsörögve várom, hogy elérje a lábamat dagálykor a hüvös víz... mindegy miért, mert  ezer oka is lehet.  A lényeg az, hogy bármennyire  ijesztõ is néha,  mégis vonzza az embert. Végtelenül szerencsésnek tartom magam hogy ahol élek, bármikor megcsodálhatom.





1 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem! ( képzeld a férjem egyik munkatársának a barátnője 20 km-re bent lakott a szárazföldön Itt és 22 éves koráig nem látta a tengert , most is ritkán megy mert nem érdekli??
    Minket azért is fogy meg ennyire, mert nélküle éltünk, én a párás sós levegőt is nagyon szeretem, még ha hideg is!!

    VálaszTörlés