2013. október 25., péntek

Én ma pihentem

 A pihenést sokféleképpen el lehet képzelni. Lustálkodni az ágyban délig, vagy egész nap olvasgatni, böngészni a neten vagy kiülni a napra és élvezni a szabadságot! Nálam a következő módon zajlott a pihi. Reggel útnak indítottam a középső lányom, aki -mint minden reggel - morgolódva, szidva a zakóját, a táskáját a sulit és az egész földgolyót, vonult ki az ajtón. De nem hagytam magam kihozni a sodromból, hanem mosolyogva szép napot kívántam neki. Debi fél kilenckor indult, viszonylag jókedvűen, majd Aisával elindultunk a suliba. Szerencsére nem esett és a széllel sem kellett megküzdenünk, ezért inkább sétálgatva felmentünk a sulihoz, a dombtetőre, ahonnan egész Watcomb látszik szinte (ez a városrész ahol élünk). Egész meg fogunk combosodni egy-két éven belül, de a tüdőnk biztos hogy sokat tágult mióta itt vagyunk. 

Nem mentem boltba, nem cipekedtem és nem nézelődtem el az időt, hanem hazamentem. Egészen tizenegyig a világhálón lógtam, levelezések, keresgélés, fészbukozás stb. Ezután egy kád vízben áztattam magam és közben Dean Martin, Bing Crosby és Nat King Cole búgta a fülembe az ötvenes hatvanas évek klasszikus slágereit. Felemelő volt.Végre sehová sem kellett sietni, és senki nem kopogott a fürdőszoba ajtón, hogy pisilnie kell és nyissam ki, vagy hogy éhes és mikor leszek készen. Aztán egy kis felfrissítő takarítás következett. Mivel egész hétvégén dolgozom, jobbnak láttam most túlesni rajta, és igazából ez nekem nem is fárasztó. Szeretem ha tiszta, jóillatú a lakás. Ezzel el is ment a délelőtt és majdnem két óra volt. Aisáért három húszra megyek és utána tódul a család be az ajtón, és egymást túlkiabálva ordítják, hogy hétvéééégeeeee! Ez egy szokás lett nálunk, és attól függően ki mondja ki először (vagyis aki győz) a többi még egy félóráig elvitatkozik, hogy de ő már elkezdte csak beléfojtották a szót stb. Ezen jól összevesznek, ajtócsapkodás, ordibálás de mivel délelőtt kivasaltam az idegeimet, ezen nem fogom magam felidegesíteni.
Szóval, jó hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése