2010. július 10., szombat

Nyaralás a BLYC-ban

Már egy hete itt vagyunk Lellén és a Yachtclub előnyeit élvezzük.Sajnos vitorlánk még nincs, ezért a bulldog egy helyben áll és mi csak szállodának használjuk. De itt a homokos part, úszómedence, játszótér, bicaj, meleg és sok sok zöld szunyog. Amit meg lehet szokni de nehezen tolerálható. Éjszaka néhány tigrisszunyog is előmerészkedik, de szerencsére nem számottevő. A lányok néha unják, néha élvezik az ittlétet. Egyszer azt mondtam, hogy én soha nem fogom mondani, hogy "amikor én ennyi idős voltam" -mal kezdődő mondatokat, de sajnos tényleg: amikor én ennyi idős voltam, akkor elég volt a balcsi, a meleg meg az újdonsült barátok ahhoz, hogy jól érezzem magam és nem vágytam haza. A csajok viszont néha (állandóan) összevesznek, nyavalyognak... hiába az úszómedence és a balcsipart. :( Elég lehangoló, pedig azthittem, hogy ennek örülni fognak. Talán egyedül Aisa élvezi igazán, bár amikor azzal fenyegetem őket, hogy OK. akkor menjünk haza és majd se balcsi se medence, akkor örömújongással mondja, hogy menjünk,menjünk.
Aisa megtanult két nap alatt biciglizni, Szulamit hathatós segítségével. Emlékszem tavaly hetekig tologattam a partvisnyéllel, de az istennek se akart egyedül elindulni, most meg pikk-pakk megtanult.
Pénzünk nincs sok, ezért itt a hajón főzőcskézek, néha konzerv és spórolós kaják vannak. Persze nehéz így, hogy a mellettünk lévő puccos étteremből árad a sültek illata... de mindegy, azért az is valami, hogy egyáltalán így, ilyen formában itt lehetünk.
Tavaly ilyenkor Timcsi is itt volt, és mulattató volt az a pár nap amit együtt töltöttünk. Most hiányzik, sokat beszélünk róla a lányokkal. Ma is Aisa meglátott egy kék strandkendőt és felkiáltott: "anya, a Timcsinek is ilyen strandkendője van emlékszel" Téééényleg, mondtam, és valóban emlékszem :)
Ma köszöntöttük Tibit a negyvenedik szülinapján, sajnos torta nélkül meg mindenféle körítés nélkül. Jó lenne egy nagy meglepetés bulit csinálni, ahol ott lehetne az összes barátja, de basszus ez nem egyszerű, sajnos minden pénz kérdése. Remélem azért örül a könyvnek amit a lányokkal vettünk neki.
Tegnap itt volt Szöszi a barátjával Zsolttal, és úgy beszélgettünk, mintha már ezer éve ismernénk egymást. Nagyon jó fejek mindketten, örülök, hogy átugrottak. Jó lenne egy kicsit vitorlázni... a bulldoggal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése