2010. február 8., hétfő

hétvégi csobbanás

Újra lent voltunk B.lellén! Szulamit meggyógyult, ezért leruccantunk egy kicsit áztatni magunkat. Kint hatalmas hóvihar volt, mi pedig bentről a melegvízből szemléltük az eseményeket. Szegény bulldog igencsak behavazott, de talán nem lesz komolyabb baja tavaszig. Már alig várom! Mérhetetlenül fel vagyok dobva azért, mert csupán egy hónapja járok edzeni a Gilda Max-ba, de már látszik az eredmény. Az egy hónappal ezelőtti lellei wellness-es képeket nézve is hatalmas a különbség! Nyáron végre nem kell szégyenkeznem az alkatom miatt! Tibi nagyon hiú, és maximalista, de rajta is látszik hogy két hónapja gyúr rendszeresen. Kár, hogy nem csinált magáról képet december elején, mert most ha összehasonlítaná, ő is látná a különbséget! Szerintem nyáron majd megnézzük a tavaly nyári képeket, ott látszik majd nagyon!
Tibi azt mondta, hogy hétvégén lemegyünk Mohácsra megnézni a Busójárást! A gyerekek majd örülnek biztos. Én még soha nem voltam ezen a rendezvényen és nagyon kíváncsi vagyok! Hazafelé útbaejtjük Baját is! Már olyan régen nem voltam!
Tegnap vettünk egy videók digitalizálására alkalmas átjátszó kábelt, amellyel a régi családi videóinkat át tudjuk másolni a számítógépbe! Annyira jó! Vikinek elküldtem azt az 1999 karácsonyi felvételt, ahol anyunál voltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése