2022. december 3., szombat

Karácsonyi herce hurca I.

Nem unatkozom, sőt, ha nincs valami égetően fontos dolog, akkor én kreálok magamnak itthoni tennivalókat. Most úgy gondoltam (mivel olyan ügyesen kifestettem az alsó szobát miután Debiék kiköltöztek) kifestem a bejárati részt és a lépcsőházi részt. Lassan hét éve itt élünk és akármennyire is vigyázunk a fal beszennyeződik, mert megfogjuk vagy lecipelünk valami bútort, egyebek. Tiszta falra szerettem volna feltenni a karácsonyi díszítést, így nekiálltam festeni. Jó lett. Bár a magnóliára a magnóliát festeni nem nagy kunszt, de azért mégis. Így már felkerülhetett a fali adventi kalendárium az előszobába. 



Szula ajándékokat csomagolt, másnap Sunny módszeresen megtalálta és "kicsomagolta" a saját ajándékát... :D most aztán nem lesz neki nagy meglepetés a fa alatt....



Zsuzsika szenzációs advent kalendáriumokat készített mindhárom lánynak én pedig igyekeztem megtölteni mindenfélével, nem csak csokival. Aisának elküldtem postán és szerencsére elseje előtt meg is érkezett szóval nyitogathatja naponta a kis dobozkákat 18-ig, mivel aznap jön haza és ha 

minden igaz, egy hónapig itthon is marad.

A lányokkal egyébként megbeszéltük, hogy maximum 10 fontot költünk egymásra, hiszen most mindenkinek megvan  a maga problémája és egyébként sem kell szórni a pénzt, inkább legyünk/együnk együtt és érezzük jól magunkat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése