2017. február 5., vasárnap

Az örvényen túl az Amazonon

Tegnap sikerült feltöltenem. Sajnálatos, hogy a magyar nyelvet nem lehet kiválasztani, de olyan nyelvek is megtalálhatók amelyekről még soha nem hallottam... De ezt már megszoktam, nem az első eset. A lényeg, hogy feltöltöttem mindkét könyvet és megpróbálom reklámozni az ismerősök között. Remélem néhányan el is olvassák. Tényleg nem ebből akarok meggazdagodni, de ha már egyetlen kiadó sem válaszol, nekem kell lépnem.

Ezen a linken találjátok meg a könyvet.


Ha nem is a ti stílusotok, és ismertek valakit akinek lehet, hogy tetszene, osszátok bátran! De ha véletlenül elolvassátok akkor ne felejtsétek el az Amazonon minősíteni, hogy mennyire tetszett. Ez picit előrébb tolja a könyvet és talán rátalálnak ismeretlenek is.  Remélem tetszeni fog! Jó szórakozást!


1 megjegyzés:

  1. Én osztottam a face-n, már többször is. Sok sikert kívánok hozzá. Remélem sikerül felkelteni a figyelmet a könyv iránt, mert tényleg jó, olvasmányos. Hajrá!

    Gabi

    VálaszTörlés