2017. január 30., hétfő

Időutazás

Imádom a régi képeket. Akkor is ha fogalmam sincs, hogy kinek az ősei szerepelnek rajtuk, vagy azt az épületet amit a kép ábrázol, már rég  a földdel tették egyenlővé. Az arcok, a hangulatok, az apró részletek a fotókon meg tudnak ragadni és messzire viszik a képzeletem. Van ebben a városban is egy Facebook közösség akik szívesen megosztják a város régi életével kapcsolatos fényképeket. Régóta a tagja vagyok és eddig csak csodálója voltam a fantasztikus régi fotóknak. Azonban néhány hete eszembe jutott egy ötlet, mi lenne ha a régi fotók helyszínét felkeresném és lefotóznám a mostani állapotát egy-egy épületnek, vagy épp ami a helyén épült. Ugyanabból a kamera állásból (legalábbis megközelítőleg). Igen érdekes videót dobtam belőle össze ami nagyon nagy népszerűségnek örvendett az oldalon. Aztán eszembe jutott, hogy mi lenne ha a régi és az új képeket picit "összemosnám". A következő videóm ezzel a technikával készült. Nagyon érdekes ahogy a több, mint száz éves épületeket a mostani formájukkal ötvöztem. Élveztem a munkát és az eredmény sem lett rossz. Jól esett a dícséret és a több száz megtekintő a Youtube csatornámon.  Szeretettel osztom meg veletek is. Jó szórakozást!





3 megjegyzés:

  1. Hát szóhoz sem jutok. Az első videót már láttam, de most is élmény volt megnézni. A második azonban maga a varázslat! Nagyon-nagyon jó! Az érdekes látványon túl ahogy összeillesztetted a képeket, elképesztő. Neked ilyesmivel kellene foglalkoznod!

    De Torquay külön is hálás lehet neked ezekért. Tutira nem csinált még nekik soha senki ilyet. Fantasztikus! Szuper! Imádom!

    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de szeretlek :D Köszönöm szépen, nagyon jól esik a dicséret! Kaptam ám itt is, teljesen ismeretlen emberektől sok szép megjegyzést. Jól esett az is de tőled még jobban esik. Tök jó volt fotózni és összerakni a képeket.

      Törlés
    2. Ami jó az jó. És amit te csináltál az tényleg szuper. Nekem nagyon tetszik. Ennyi. Csak ne hagyd abba, hanem folytasd!

      Gabi

      Törlés